سئوال از یاسر فیروزی توسط شورای شهر, در حالیکه تنها 3 ماه از آغاز رسمی مسئولیتش بعنوان شهردار می گذرد, این گمانه زنی را ایجاد کرد که آیا هنوز برخی از اعضای شورای شهر بدنبال بازگشت فرید صمدایی هستند؟

شرق پرس: گویا ماجراهای شورای شهر و شهرداری بهشهر را پایانی نیست. پس از کش و قوس های فراوان درباره انتخاب شهردار بهشهر (اینجا بخوانید) و رای اعضای شورای شهر به یاسر فیروزی به نظر می آمد که حاشیه ها خاتمه یافته باشد. اما موضوع طرح سئوال اعضای شورای شهر از یاسر فیروزی(پیش زمینه استیضاح) که تنها ۳ ماه است که رسماً بر مسند شهرداری نشست موید آنست که این موضوع همچون آتش زیرخاکستر هرازگاهی سربر می آورد و شعله ور می گردد.

یاسر فیروزی که از کارمندان شهرداری بهشهر بود، پس از جنجال های فراوان که حتی به دیوان عدالت ادارى نیز کشیده بود بالاخره روز ۲۹ اسفندما سال گذشته بعنوان شهردار بهشهر انتخاب شد. اما ماجرا به همینجا ختم نشد. چراکه نامه‌نگاری‌ و پیگیری‌ها برای احقاق حق فرید صمدایی (شهردار برکنار شده) ادامه داشت.

در همین راستا و در حالیکه به نظر می رسد رای مراجع قانونی به نفع فرید صمدایی نباشد عصر  روز گذشته یاسر فیروزی در غیاب رسانه ها به شورای شهر احضار شد تا پاسخگوی طرح سئوال برخی از اعضای شورای شهر باشد.

یاسر فیروزی شهردار بهشهر در واکنش به موضوع “سئوال از شهردار” اظهار داشت : خودم را موظف به پاسخگویی به اعضای شورا و مردم می‌دانم.

وی افزود؛ از طرح سؤال توسط اعضای شورا استقبال می‌کنم، چرا که آنرا فرصت خوبی برای خدمت و تعامل با شورای شهر می‌دانم.

  فیروزی گفت: از همه ی  اعضای شورای شهر می‌خواهم با هم‌فکری و مشارکت, شهرداری را در رفع مشکلات مردم و توسعه شهر یاری کنند.