زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم روزی سه بار میوه و مواد غذایی که خریداری می‌کند را می‌شمارد تا مبادا من از آن‌ها به مادرم بدهم دیگر از این وضع خسته شده‌ام.   شرق پرس:  زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست نفقه ای یک میلیون تومانی ارائه کرد. وی با […]

 

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم روزی سه بار میوه و مواد غذایی که خریداری می‌کند را می‌شمارد تا مبادا من از آن‌ها به مادرم بدهم دیگر از این وضع خسته شده‌ام.

 

شرق پرس:  زنی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست نفقه ای یک میلیون تومانی ارائه کرد.

وی با بیان این که تا امروز که ۸ سال از زندگی مشترکمان می گذرد شوهرم یک بار هم پول توجیبی به من نداده است، اظهار داشت: می خواهم قانون، نفقه ای برایم مشخص کند تا هر روز به شوهرم التماس نکنم.

این زن با اشاره به این که فرزندی نداریم، افزود: شوهرم نه تنها به من پول توجیبی نمی دهد بلکه مواد غذایی که برای خانه خریداری می کند را حساب و کتاب کرده و منت در این خصوص سرم می گذارد.

وی گفت: شوهرم وقتی مواد غذایی از جمله میوه مرغ و گوشت می خرد روزی سه بار برسر یخچال رفته و تعداد آن ها را می شمارد که من دیگر از این وضع خسته شدم.

وی ادامه داد: طی ۸ سال تنها ۵ بار مهمانی در خانه برپا کردم چرا که شوهرم به شکلی با مهمان ها برخورد می کند که چیزی جز آبروریزی برایمان باقی نمی ماند.

زن عنوان کرد: می خواهم با توجه به حقوقی که شوهرم دارد و می دانم ماهیانه ۴ میلیون تومان است، یک میلیون تومان به عنوان نفقه به من دهد و حتی مواد غذایی خانه را نیز تهیه نکند.

به گزارش تسنیم، قاضی پرونده حضور مرد را برای جلسه آینده الزامی دانست و برای تعیین نفقه مدارک در خصوص شغل و درآمد و اموال مرد را خواهان شد. بنابراین حکمی صادر نشده و رسیدگی به پرونده به جلسه آینده موکول شد.

 

/انتهای خبر