لوئیس انریکه مهاجم اسبق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا با حمایت آندونی زوبی‌زارتا، به صورت رسمی در سمت سرمربی بارسلونا قرارداد منعقد کرد و مقرر شد وی در چند بازی باقیمانده از این فصل در خدمت بارسلونا باشد و پس از آن برنامه طولانی مدت خود را به این باشگاه ارائه دهد. شرق پرس: […]

 

لوئیس انریکه مهاجم اسبق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا با حمایت آندونی زوبی‌زارتا، به صورت رسمی در سمت سرمربی بارسلونا قرارداد منعقد کرد و مقرر شد وی در چند بازی باقیمانده از این فصل در خدمت بارسلونا باشد و پس از آن برنامه طولانی مدت خود را به این باشگاه ارائه دهد.

شرق پرس: روابط عمومی بارسلونا از تایید رسمی این خبر خودداری کرده اما حتی دستیاران انریکه، مشخص شده اند و انریکه شب گذشته جلسه ای ۴ ساعته با بارتومئو، مدیرعامل باشگاه بارسلونا داشته است.

 انریکه همچنان سمت خود را سرمربی سلتاویگو می داند اما طبق گفته مدیر برنامه هایش تا دو روز دیگر باید فهرست بازیکنان مورد علاقه برای خرید در فصل آینده را نیز به مدیرعامل باشگاه بارسلونا ارائه دهد.

 

لوئیس انریکه مربی بارسلونا

احتمال تغییر این خبر بسیار کم است و روزنامه اسپورت کاتالونیا حتی این مطلب را به تایید تحریریه خود رسانده که بارسلونا با مربیگری انریکه در دو بازی باقیمانده از لالیگا وارد میدان خواهد شد.

اعطای رضایت‌نامه ازسوی باشگاه سلتاویگو نیز در این میان اهمیت دارد، مقامات این باشگاه فعلا سکوت کرده اند و حاضر نیستند به خبرنگاران چیزی بگویند.

به گزارش مشرق، لوئیس انریکه از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ نیز سرمربی تیم B بارسلونا بوده است. وی همچنین سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید را به مدت ۵ سال در کارنامه دارد البته سال ۱۹۹۶ مستقیما از رئال مادرید به بارسلونا آمد و ۸ سال در تیم محبوب کاتالان بازی کرد و موفق شد در ۲۰۷ بازی ۷۳ گل به ثمر برساند. انریکه در ۶۲ بازی ملی نیز ۱۲ گل برای لاروخا زده است.

 

/انتهای خبر