رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به روند کاهشی ابتلا به کرونا گفت: فعال شدن تیم‌ها ی بیماریابی، انجام تست‌ها، اعمال قرنطینه، حمایت از افراد نیازمند از جمله اثرات اجرای طرح شهید سلیمانی بوده است

شرق پرس : سید عباس موسوی در حاشیه نشست هم اندیشی و بررسی طرح شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تشدید نظارت‌ها برای رعایت دستورالعمل‌ها و قرنطینه افراد دارای بیماری از مهمترین برنامه‌ها است، افزود: باید با قرنطینه افراد بیمار جلوی سرایت بیماری به دیگران گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین با اشاره به وضعیت شکننده در مازندران گفت: شمار ابتلا و بستری بیماران کرونایی در پیک چهارم کرونا روند نزولی و کاهشی گرفته است.

وی اظهار داشت: در مرحله جدید طرح شهید سلیمانی مقرر شد برای گسترش واکسیناسیون با بسیج همکاری داشته باشیم و امیدواریم این مرحله نیز به خوبی پیش رود و بیماری مهار رود.

موسوی با بیان اینکه پایان ماه مبارک رمضان و یا انتخابات احتمال ایجاد تجمع‌هایی را ممکن می‌سازد، گفت: امیدواریم با همکاری بخش‌های مختلف، وضعیت را کنترل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا یادآور شد: در پیک چهارم کرونا شاهد روند کاهشی ابتلاء و بستری بیماران در استان هستیم.

وی درباره طرح واکسیناسیون در استان گفت: در فاز اول تزریق واکسن پرسنل بهداشت و درمان تقریباً تمام شده و مرحله اول فاز دوم و تزریق واکسن افراد بالای ۸۰ سال در دست انجام است.

موسوی با بیان اینکه مازندران دومین استان کشور از نظر سالمندی است، تصریح کرد: امیدواریم با تأمین واکسن‌های بیشتر، تزریق واکسن سالمندان را به پایان برسانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره اثرات طرح شهید سلیمانی در استان گفت: فعال شدن تیم‌ها ی بیماریابی، انجام تست‌ها، اعمال قرنطینه، حمایت از افراد نیازمند از جمله اثرات اجرای طرح شهید سلیمانی بوده است.