علی جنتی می گوید: همين اخيرا در مجتمعي که من زندگي مي‎کنم ريخته بودند همه ديش‎ها و تجهيزات آن را جمع‎آوري کرده بودند. من با رئيس پليس تهران صحبت کردم. گفتم شما لطفا 48 ساعت ديگر تشريف بياوريد در همين پشت‌بام‎ها ببينيد که همه اين‎ها دوباره سر جايشان هستند

 

روایت وزیر ارشاد از جمع آوری ماهواره در مجتمع مسکونی محل زندگی اش

شرق پرس: علی جنتی در گفت و گو با ماهنامه ۴۲ گفته که اگر زمان به عقب بازگردد؛ دیگر پیشنهاد وزارت ارشاد را قبول نمی‌کند.

 

 

وی با اشاره به برخی اختلافاتش با آیت الله جنتی می‌گوید: پدر تمام مسائل فرهنگی ما را با جزئیات دنبال نمی‌کنند که ببینند فلان فیلم چگونه بوده است. ممکن است ایشان روزنامه را که میخوانند و یا اگر یک بولتنی را مطالعه کنند در موارد نادری ایشان روی آن بحث داشته باشند.

 

وی با این وجود اظهار می‌دارد که در جمع های خانوادگی گاهی به خاطر مسائل ارشاد مورد عتاب پدر قرار می‌گیرد.

 

علی جنتی با اشاره به دو دیدار خصوصی که خدمت رهبر معظم انقلاب رسیده است، افزوده: در این دیدارها ایشان نسبت به من محبت داشتند و فرمودند که وضع تو با توجه به سوابقت با بقیه فرق می‌کند. مسائلی را که ایشان فرمودند من هرگز هیچ جایی بیان نکردهام.

 

 

وی در بخش دیگری از این گفت و گوی تفصیلی به بیان نظراتش درخصوص ماهواره پرداخته و به ماجرای جمع آوری دیش‌های ماهواره ساختمانشان اشاره می کند و می گوید: همین اخیرا در مجتمعی که من زندگی میکنم ریخته بودند همه دیشها و تجهیزات آن را جمعآوری کرده بودند. من با رئیس پلیس تهران صحبت کردم. گفتم شما لطفا ۴۸ ساعت دیگر تشریف بیاورید در همین پشت‌بامها ببینید که همه اینها دوباره سر جایشان هستند. فقط کاری که کردید برای واردکنندگان این سیستمها و نصابها کار ایجاد کردهاید و بازار درست کردهاید. خودشان هم قبول دارند.