با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دکتر دهقان دبیر فدراسیون و اعضای مجمع ، انتخابات ریاست هیات ورزش همگانی مازندران برگزار شد
به گزارش شرق پرس، مجمع انتخابات هیات ورزش های همگانی استان مازندران، با حضور دکتر دهقانی دبیر فدراسیون ، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.
در این انتخابات ابتدا ۴ فرد نامزد بودند که پس از انصراف دو نفر از کاندیدا، رهام ابوطالبی و آرمان قلی نژاد به تشریح برنامه های خود پرداختند که در نهایت با رای گیری اعضای مجمع، رهام ابوطالبی توانست با کسب ۹ رای از ۱۶ رای ماخوذه رای اعتماد اعضای مجمع را جلب کند.
آرمان قلی نژاد دیگر شرکت کننده این انتخابات نیز ۷ رای کسب کرد.
حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مجمع گفت : ابتدا از حضور مسئولانه اعضای مجمع ، دبیر فدراسیون و نماینده وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم و تبریک می گویم به آقای رهام ابوطالبی که توانست رای اعتماد اعضای مجمع را بدست آورد و امیدواریم بتواند مسیر توسعه این ورزش را در استان مازندران پیگیری نماید.
وی افزود اکنون در ورزش قهرمانی جایگاه خوبی در کشور داریم و انتظار است آقای ابوطالبی با حمایت اعضای مجمع ، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان بتواند برنامه های خوب خود را اجرایی کند و رسالت اجتماعی خود را به سرانجام برساند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت؛ عمومی کردن ورزش شاید کار سختی باشد اما اگر همه کمک کنند و برنامه های تدوین شده این هیات عملیاتی شود می توان به هر روز بیشتر به موفقیت این هیات امیدواربود.
دکتر دهقان دبیر فدراسیون ورزش های همگانی نیز ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان و همه کسانی که برای برای ورزش استان تلاش می کنند گفت : مجمع انتخابات هیات ورزش همگانی مازندران مجمع کاملی بود و کاندیداهای جوانی داشت که برنامه های خوبی را هم ارائه دادند و جا دارد که به آقای حسین زادگان تبریک بگویم که در استان چنین نیروهایی را برای خدمت به ورزش و ورزشکاران دارد.
وی افزود؛ از رسانه ها و مردم استان مازندران تقاضا دارم که مطالبه گر باشند و مسائل ورزش همگانی را پیگیری نمایند زیرا اهمیت این ورزش بدلیل اینست که با سلامت افراد سروکار دارد.
دبیر فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران گفت : زحمات زیادی در ورزش همگانی کشیده شد اما کافی نیست چراکه وضعیت بیماری در جامعه این را تائید می کند که باید در ورزش همگانی کارهای بیشتری صورت گیرد.
وی در پایان با تبریک انتخاب آقای رهام ابوطالبی بعنوان رئیس هیات ورزش های همگانی گفت: اولویت اصلی ما ورزش است زیرا ماموریت ما ورزش است و کار سیاسی مربوط به سیاسیون است  و فردی که در اینچنین جایگاهی پست می گیرد موظف است که ظرفیت های موجود در استان را برای توسعه ورزش بکارگیرد.