با رای اعضای مجمع انتخابات دو و میدانی مازندران، اورنگ مستقیم باری دیگر بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد ...

به گزارش شرق پرس با حضور دکتر صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی، دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و بریمانی معاون توسعه امور ورزشی ، مجمع انتخابات هیات دو و میدانی مازندران برگزار شد.

پس از فرآیند اخذ رأی، اورنگ مستقیم توانست با کسب ۱۵ رای باری دیگر رای اعتماد اعضای مجمع را بدست آورد.

دکتر صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت :  مازندران استانی پهلوان پرور است که اکنون از مدیرکلی ورزشی و اخلاقمدار بهره می برد که برای ورزش استان یک فرصت طلایی است.

وی افزود؛ رشته دو و میدانی ۱۴۷ مدال المپیک را به خود اختصاص می دهد و ورزش اول رویداد المپیک است و مازندران می تواند با تکیه بر استعدادها و شرایط فیزیکی ورزشکاران، سهم بیشتری در افتخارات ملی دو و میدانی داشته باشد.

 

دکتر رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این انتخابات گفت : اعتماد مجدد مجمع انتخاباتی دو و میدانی به آقای اورنگ مستقیم فرصت خوبی برای ایشان است تا برنامه های بلند مدت خود را برای اعتلای دو و میدانی مازندران تکمیل نماید.

وی افزود؛  دو و میدانی رشته پرمدال و پایه محسوب می شود که باید زیرساخت ها و سخت افزار متناسب با ظرفیت این رشته ایجاد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تاکدی کرد؛ دو و میدانی مانند دیگر رشته های ورزشی از فقدان حامی مالی رنج می برد اما به لحاظ فنی ظرفیت های زیادی داریم و از فدراسیون محترم دو و میدانی خواهشمندیم، مازندران را ویژه ببینند.

گفتنی است در پایان این مجمع رئیس فدراسیون دو و میدانی به پاس قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، با اهدا نشان مسابقات دو و میدانی ۲۰۱۸ تهران به دکتر رنگرز از وی تجلیل بعمل آورد.