رییس هیات کشتی بهشهرگفت: پیش از این قرار بود رقابتهای کشتی جام شهید هاشمی نژاد سوم تا پنجم دی ماه برگزار شود اما فدراسیون کشتی خواستار به تعویق افتادن یک هفته ای این رقابت ها شد.

 

رقابتهای کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر یک هفته تعویق افتاد

رییس هیات کشتی بهشهر گفت : برگزاری دوازدهمین دوره رقابت های کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر با موافقت فدراسیون و هیات کشتی بهشهر یک هفته به تعویق افتاد.

 

به گزارش شرق پرس, شهرام جعفری در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : پیش از این قرار بود این رقابت ها سوم تا پنجم دی ماه برگزار شود اما فدراسیون کشتی خواستار به تعویق افتادن یک هفته ای این رقابت ها شد.

 

وی بیان کرد : فدراسیون کشتی در روز پنجم دی ماه به دنبال برگزاری مراسم سالگرد منوچهر لطیف کارشناس نامدار کشتی ایران است و به همین دلیل از مسوولین هیات کشتی مازندران و بهشهر خواست در صورت امکان رقابت های کشتی بهشهر به تعویق بیفتد تا زمینه برای حضور مسوولین فدراسیون کشتی در بهشهر فراهم شود .

 

رییس هیات کشتی بهشهر افزود : در حال حاضر مقدمات برگزاری این رقابت ها در حال انجام است و تلاش می کنیم با رفع نواقص و مشکلات دوره های گذشته ، این رقابت ها را با کیفیتی به مراتب بهتر از قبل برگزار کنیم .

 

جعفری ادامه داد : دعوتنامه تیم های داخلی و خارجی برای حضور در این رقابت ها ارسال شده و با توجه به تعویق یک هفته ای این رقابت ها باید اصلاحیه آن را برای این تیم ها ارسال کنیم .

 

وی گفت : همانند دوره های قبل،جوایز تیم های خارجی به دلار و جوایز تیم های داخلی به صورت ریالی پرداخت خواهد شد .