معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان در ساری گفت: مازندران هر سال رشد معنی‌داری در ورزش داشته و امسال هم در مقام دوم کشور قرار گرفته است.

.
khadem amirezaامیررضا خادم گفت: مازندران هر سال رشد معنی‌داری در ورزش داشته و امسال هم در مقام دوم کشور قرار گرفته است.

.

.
به گزارش شرق پرس معاون وزیر ورزش و جوانان صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان مازندران در ساری  گفت: مازندران هر سال رشد معنی‌داری در ورزش داشته و اکنون مقام دوم در ورزش کشور را داراست.

خادم با تائید وضعیت ورزش مازندران اظهار داشت: این استان به عنوان ستون اصلی ورزش کشور محسوب می شود. معاون وزیر در این مراسم با انتقاد از وضعیت سرمایه گذاری در ورزش گفت: سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و ورزش در کشور جا افتاده نیست و مدیران کل استان ها بدور از حواشی باید سرمایه گذار مناسب در این بخش ها را جذب کنند.

معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان وظیفه ذاتی این وزارت خانه ورزش و جوانان دانست و با گلایه از برخی مدیران گفت: متاسفانه از برخی استانها گزارش هایی می رسد که این ادارات فقط در حوزه ورزش فعال هستند و حوزه جوانان مورد غفلت و بی مهری قرار می گیرد.

خادم با اشاره به ورزش بانوان افزود: باید ورزش بانوان تقویت شود و با استعداد یابی در بانوان ورزشکار می توانیم مدال های زیادی در بازیهای آسیایی و حتی بین المللی کسب کنیم.

 در این مراسم با تقدیر از زحمات سعادتمند, حبیب حسین زادگان بعنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان مازندران معارفه شد.