اسلامی در جمع مدیران مسئول رسانه های مازندران با تاکید براینکه استفاده از بهترین ظرفیت و استعداد مهم است افزود: در مازندران به آرامش سیاسی نیاز داریم.

استاندار مازندران محمد اسلامی : رسانه مجیزگوی نمی‌خواهیم/ مازندران به آرامش سیاسی نیاز دارد

 

به گزارش شرق پرس نخستین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه مازندران با محمد اسلامی استاندار جدید مازندران در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

 

 اسلامی در این نشت گفت: مازندران به مشکلاتی مبتلا است که برخی در استان و برخی نیز در محیط پیرامونی ریشه دارد و سیاست و کیفیت مدیریت در این زمینه بسیار مهم بوده و هنر مدیریت این است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

 

استاندار مازندران با اشاره باینکه نمی خواهم کسی را مواخذه و محاکمه کنم افزود؛ با تفرقه و تشتت نمی‌ توان به توسعه رسید . وی گفت: نمی‌خواهم خلق کنم بلکه  می‌خواهم دغدغه‌زدایی کنم تا بنیاد توسعه  پایه‌ریزی شود و ویژه‌خواری برداشته شود.

 

محمد اسلامی در واکنش به اظهارنظری درباره اینکه گفته شد شما مدعی شدید که ناجی مازندران خواهید بود، افزود: ادعا ندارم منجی مازندران هستم بنده این مسئله را نگفتم و اغراق نمی‌کنم.

 

مدیر ارشد اجرایی مازندران با بیان اینکه چیزی که اهمیت دارد و به آن توجه می کنم، نظام کارآمدسازی است اظهار داشت: شهرگرایی و محله گرایی از مواردی است که در مازندران وجود دارد.

 

محمد اسلامی استاندار مازندران: رسانه مجیزگویی نمی‌خواهیم/ مازندران به آرامش سیاسی نیاز دارد



این مقام مسئول در جمع مدیران مسئول رسانه های استان با تاکید براینکه استفاده از بهترین ظرفیت و استعداد مهم است افزود: در مازندران به آرامش سیاسی نیاز داریم.

 

وی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه هر رسانه دانست و افزود : رسانه نباید از این اعتماد سوءاستفاده کند و باید با اطلاع رسانی درست اعتماد افزائی کند. وی مهم ترین علت اعتماد مردم به یک رسانه را ارائه اطلاعات درست در چارچوب اصول و اخلاق حرفه ای دانست و  گفت : مردم وقتی به رسانه های داخلی اعتماد کنند دیگر به سمت رسانه های خارجی نمی روند.

استاندار مازندران محمد اسلامی : رسانه مجیزگوی نمی‌خواهیم/ مازندران به آرامش سیاسی نیاز دارد

 

اسلامی  با تاکید براینکه دیده‌بانی و پایش رسانه‌ای باید در مازندران صورت گیرد، اظهار داشت : ایجاد اتاق فکر را دانشگاه مادر  مازندران در دستور کار داریم هر چند به دنبال هیاهو در این بخش نیستیم اما افراد گوناگون نظر می‌دهند و حکم اتاق فکر انشا شده است.

 

استاندار مازندران با تاکید بر این که رسانه های امانتدار ، موثق و معتبر می تواند بسیاری از مشکلاتی را که مسئولان و دستگاهها نمی توانند پیش ببرند ، حل کند ، افزود : اگر ارگانی غیرحق از رسانه ای شکایت کند من جانب رسانه را می گیرم نه ارگان را.

 

استاندار مازندران محمد اسلامی : رسانه مجیزگوی نمی‌خواهیم/ مازندران به آرامش سیاسی نیاز دارد

 

وی با اشاره به اینکه مدیریت افکار عمومی ضروری است، تاکید کرد: رسانه مجیزگویی و سیاه‌نماکن نمی‌خواهیم.

محمد اسلامی در پایان صحبتهای خود در جمع فعالان رسانه ای گفت: در بحث الگوی توسعه مازندران نباید از ذوب آهن و پالایشگاه استفاده شود بلکه برای مازندران باید گردشگری اقتصادی دیده شود و گردشگری با محوریت تورگردانی شکل گیرید.