به مناسبت یاد و خاطره شهدای روستای گلما ساری هر ساله شاهد حضور  چندین بازیکنان لیگ برتری فوتبال مازندران در ساری هستیم که بازی دوستانه‌ای را با شهدای گلما در زمین ورزشی این روستا برگزار می‌کنند. شرق پرس: این بازی که برای هشتمین سال متوالی از سوی دهیاری و شورای اسلامی و شورای ورزشی […]

 

 به مناسبت یاد و خاطره شهدای روستای گلما ساری هر ساله شاهد حضور  چندین بازیکنان لیگ برتری فوتبال مازندران در ساری هستیم که بازی دوستانه‌ای را با شهدای گلما در زمین ورزشی این روستا برگزار می‌کنند.

شرق پرس: این بازی که برای هشتمین سال متوالی از سوی دهیاری و شورای اسلامی و شورای ورزشی گلما در زمین ورزشی شهدای این روستا برگزار شد، در پایان این دیدار بازیکنان دو تیم به تساوی چهار بر چهار رضایت دادند.

در ترکیب بازیکنان لیگ برتری و لیگ دسته اولی فوتبال مازندران بازیکنانی همچون امید عالیشاه، امید ابراهیمی، اسماعیل صمدی، میرهانی هاشمی، ابراهیم تقی پور، علی نوریان، اویس کرد جهان، آرش اسماعیلی، رضا علوی، سید میلاد محمودی، رامین رضائیان، جابر نصیری، سعید صادقی، رضا فغانی، عزت نوروزی و مهیار حسن نژاد حضور داشتند.

در این بازی گل های تیم لیگ برتر فوتبال مازندران را سید میلاد محمودی، امید ابراهیمی، اسماعیل صمدی و امید عالیشاه وارد دروازه بازیکنان شهدای گلما کردند.

به گزارش فارس، از نکات قالب توجه این بازی حضور پرشور تماشاگران در زمین کوچک شهدای گلما بود که تماشاگران ضمن تماشا این بازی و دیدن بازیکنان مورد علاقه‌شان از نزدیک برای گرفتن امضا و عکس یادگاری در زمین ورزشی گلما حضور یافتند.

 

/انتهای خبر

به گزارش فارس از شهرستان ساری، به مناسبت یاد و خاطره شهدای گلما هر ساله شاهد حضور  چندین بازیکنان لیگ برتری فوتبال مازندران در ساری هستیم که بازی دوستانه‌ای را با شهدای گلما در زمین ورزشی این روستا برگزار می‌کنند.

این بازی که برای هشتمین سال متوالی از سوی دهیاری و شورای اسلامی و شورای ورزشی گلما در زمین ورزشی شهدای این روستا برگزار شد، در پایان این دیدار بازیکنان دو تیم به تساوی چهار بر چهار رضایت دادند.

در ترکیب بازیکنان لیگ برتری و لیگ دسته اولی فوتبال مازندران بازیکنانی همچون امید عالیشاه، امید ابراهیمی، اسماعیل صمدی، میرهانی هاشمی، ابراهیم تقی پور، علی نوریان، اویس کرد جهان، آرش اسماعیلی، رضا علوی، سید میلاد محمودی، رامین رضائیان، جابر نصیری، سعید صادقی، رضا فغانی، عزت نوروزی و مهیار حسن نژاد حضور داشتند.

در این بازی گل های تیم لیگ برتر فوتبال مازندران را سید میلاد محمودی، امید ابراهیمی، اسماعیل صمدی و امید عالیشاه وارد دروازه بازیکنان شهدای گلما کردند.

از نکات قالب توجه این بازی حضور پرشور تماشاگران در زمین کوچک شهدای گلما بود که تماشاگران ضمن تماشا این بازی و دیدن بازیکنان مورد علاقه‌شان از نزدیک برای گرفتن امضا و عکس یادگاری در زمین ورزشی گلما حضور یافتند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930227001230#sthash.Q4MhS5Ad.dpuf