سرهنگ «سیدمحسن جعفری» رئیس پلیس آگاهی بهشهر گفت: ارزش طلاهای مقتول به 15 میلیون تومان می‌رسد که بخشی را به ارزش پنج میلیون تومان فروخته‌اند و بقیه طلاها نیز در مخفیگاه‌های این دو زن به دست آمد.

 

 

ghatel46

پیرزنی که به دلیل کهولت سن پرستار استخدام کرده بود مورد سرقت و قتل توسط پرستار و دوستش قرار گرفت.

 

 

به گزارش شرق پرس, مهر ماه سال جاری مأموران پلیس بهشهر گزارشی از انتشار بوی تعفن از خانه زنی تنها در روستای گرجی محله دریافت کردند.

 

مأموران زمانی که وارد خانه شدند زن ۶۰ ساله را دیدند که در صحنه‌ای هولناک به قتل رسیده بود. جسد زنی تنها در حالی که دست، پا و دهانش بسته شده و روی زمین افتاده بود، نشان می‌داد جنایتی خاموش رخ داده است و همین کافی بود تا تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی بهشهر وارد عمل شوند و همزمان متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند زن تنها دو روز پیش از پیدا شدن جسدش کشته شده است.

 

 

مأموران در این مرحله احتمال دادند سناریوی قتل با انگیزه سرقت صورت گرفته است و خیلی زود مشخص شد زن جوانی به عنوان پرستار به خانه پیرزن تنها رفت و آمد داشته و پس از مرگ وی ناپدید شده است. بدین ترتیب مأموران محل‌هایی را که احتمال می‌دادند پرستار جوان به آنجا رفته باشد تحت نظر قرار دادند و با گذشت یک ماه زن ۴۶ ساله در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

 

پرستار خانگی در اعترافاتش گفت: زن تنها طلاهای زیادی داشت و برق آنها مرا وسوسه کرد و روز حادثه با همدستی «سودابه» دست و پاهای او را بسته و ۲۰ النگوی طلایش را به سرقت بردیم.

 

 

با این اعترافات کارآگاهان سودابه ۴۷ ساله را نیز دستگیر کردند و وی با پذیرفتن این جنایت ادعا کرد آنها فکر نمی‌کردند پیرزن کشته شود. سرهنگ «سیدمحسن جعفری» رئیس پلیس آگاهی بهشهر گفت: ارزش طلاها به ۱۵ میلیون تومان می‌رسد که بخشی را به ارزش پنج میلیون تومان فروخته‌اند و بقیه طلاها نیز در مخفیگاه‌های این دو زن به دست آمد.

 شبنم نیوز