جهانگیری در بازدید از مناطق سیل زده مازندران وعده داد که دولت مردم مازندران را در این حادثه تنها نخواهد گذاشت و در کنار مردم خواهد بود

به گزارش شرق پرس معاون اول رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت و تیم مدیریت بحران وزارت کشور، جهت بازدید و بررسی مناطق خسارت دیده از سیل از طریق فرودگاه دشت ناز ساری وارد مازندران شدند.

اسحاق جهانگیری با همراهی مجید حسین زادگان استاندار و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی، از مناطق سیل زده مازندران بازدید کرد و از نزدیک در جریان خسارت‌های ناشی از سیل قرار گرفتند.
معاون اول رئیس جمهوری پس از بازدید از مناطق سیلزده در مازندران قرار است در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان نیز حضور خواهد یافت.

وی در بازدید میدانی از وضعیت سیل زدگی شهرستان های مختلف استان مازندران گفت : بخشی از کمک های دولت در قالب تسهیلات بلاعوض و بخش دیگر نیز در قالب تسهیلات ارزان قیمت بلند مدت خواهد بود.

 

جهانگیری در بازدید از مازندران : دولت سیل زدگان مازندرانی را تنها نخواهد گذاشت

وی افزود: در نخستین نشست هیات دولت برای چگونگی کمک بیشتر برای مناطق سیل زده تصمیم گیری خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد؛ طرح های پیشگیرانه برای جلوگیری یا به حداقل رساندن خسارت های بلایای طبیعی یابد تهیه شود و در این خصوص استان های شمالی باید در اولویت این طرح ه قرار گیرند.

جهانگیری همچنین گفت: دولت برای جبران بخشی از خسارت های ناشی از سیل اخیر در مازندران، کمک خواهد کرد و مردم استان را تنها نخواهد گذاشت.
لازم به ذکر است سیل اخیر در مازندران به بیش ۶ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی، ۷ هزار سردهنه کشاورزی و تاسیسات زیرساختی از جمله ابنیه راه‌ها خسارت وارد شد و ۵ نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.