حسین‌زادگان با اشاره به پیشینه شیعی و علوی تباری مردم مازندران اظهار داشت: حضور همه ساله مازندرانی‌ها در ایام پایانی صفر نماد دلدادگی و عشق مردم این خطه به امامت و ولایت است

شرق پرس : امسال بیش از ۲۵ هزار مازندرانی در قالب ۳۰۰ هیئت مذهبی مازندران دهه آخر صفر به مشهد مقدس اعزام شده و در قالب هیئت‌های عزاداری در خیابان‌ها و مبادی ورودی نزدیک به حرم مطهر حضرت امام هشتم (ع) به عزاداری و دسته روی می‌پردازند.

 

حضور آحاد مردم مازندران در حسینیه محوری ساروی‌ها در خیابان عباس قلی‌خان مشهد مقدس نیز با برپایی مراسمات روضه‌خوانی، مداحی سرایندگان عصمت و طهارت و پذیرایی سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام گوشه ای دیگر از عشق و ارادت مردم مازندران در ایام پایانی ماه صفر در مشهد مقدس است.

 

احمد حسین زادگان استاندار مازندران به همراه حجت الاسلام شکریان و عباس زارع مدیران کل تبلیغات اسلامی و ارشاد مازندران نیز امروز خود را به مشهدالرضا رسانده در جمع عزاداران و هیئت‌های مذهبی مازندران در این شهر مزین به امام هشتم شیعیان رساندند.

 

حضور در حسینیه ملاعباس شهرستان گلوگاه، هیئت‌های مذهبی شهرستان آمل و هیئت مذهبی روستای گرجی پل ساری از برنامه‌های بازدید استاندار مازندران در روز جاری در مشهد مقدس بوده است.

 

استاندار مازندران نیز  ضمن زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در جمع هیئت‌های مذهبی و عزاداری مازندران در مشهد مقدس حضور می‌یابند.

 

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران نیز با اشاره به پیشینه شیعی و علوی تباری مردم مازندران اظهار داشت: حضور همه ساله مازندرانی‌ها در ایام پایانی صفر نماد دلدادگی و عشق مردم این خطه به امامت و ولایت است.

 

وی با بیان اینکه امام رئوف در این روزها پذیرای میلیون‌ها ایرانی و خارجی از اقصی نقاط جهان است، افزود: دلدادگی و عشق مردم ایران در ایام اربعین و اجتماع عظیم ۲۰ میلیونی، تجلی تداوم ولایت و رهبری در جامعه دینی است.

 

استاندار افزود : باید هر منطقه ای را با توجه به مزیت ها، ظرفیت ها و قابلیت های آن منطقه توسعه دهیم تا سراسر مازندران را بسازیم.

 

حسین زادگان، با تاکید بر این که نباید به هیچ وجه از هدف واحد خود یعنی توسعه متوازن با توجه به شرایط کشور دور شویم، اظهار داشت: به دنبال حاشیه نیستیم و وقتی برای حاشیه ها نداریم و تنها و تنها به شکوفایی مازندران فکر می کنیم.

 

حسین زادگان نقد منصفانه را در کنار وفاق و همدلی برای مدیران استان راهگشا دانست و تاکید کرد: ما باید به مازندران واحد و یکپارچه بیندیشیم و باید نقدهای منصفانه را بپذیریم و به کارببندیم.نقدهای سازنده تحرک ما را بیشتر می کند.

 

استاندار مازندران با اظهار این که در استان ظرفیت های خالی فراوانی وجود دارد که تلاش شده در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت دیده شود و با توسعه ارتباطات، اقتصاد استان گسترش یابد ، گفت : در بخش گردشگری، ساری به عنوان پایتخت کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است که همه مازندران باید برای این رویداد بزرگ آماده شوند.