شاعری گفت : با توانمندی هایی که از اسلامی استاندار مازندران سراغ داریم؛ حضور ایشان در وزارتخانه راه و شهرسازی منشاء تحول و اثرات ماندگار خواهد شد

به گزارش شرق پرس علی محمد شاعری درگفتگو با مهر با استقبال از معرفی مهندس محمد اسلامی استاندار مازندران از سوی دولت به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی افزود: تعامل همه جانبه و بهره گیری از ظرفیت های مختلف در طول یکسال گذشته در مازندران به همت اسلامی استاندار مازندران، موجب اقدامات بسیار خوب و ماندگار برای استان شده است.

وی با اشاره به ارتباط مستمر با مردم و کارگشایی از کار مردم توسط استاندار مازندران یادآور شد: تخصص همراه با تعهد، دلسوزی برای محرومین و تلاش برای حل مشکلات آنان و فعالیت شبانه روزی برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر از جمله ویژگی ها و امتیازات مهندس اسلامی بوده که زمینه ساز توسعه در امور است.

شاعری، از محمد اسلامی استاندار مازندران به عنوان مدیر جهادی نام برد و افزود: با حضور اسلامی در وزارت، می توان شاهد تحول در حوزه راه و شهرسازی کشور و برطرف شدن چالش های موجود در این بخش بود.

وی گفت: با توانمندی هایی که از استاندار مازندران در دوران تصدی ایشان در استانداری مازندران سراغ داریم؛ حضور ایشان در وزارتخانه راه و شهرسازی منشاء خیر، تحول و اثرات ماندگار خواهد شد و گامی برای رفع چالش ها و مشکلات موجود در این بخش است.

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه و عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مهندس اسلامی، مدیری جهادی و خستگی ناپذیر است و مطمئنا” نمایندگان مجلس با رای بالای خود به این مدیر متعهد و متخصص، زمینه توسعه فعالیت های حوزه راه و شهرسازی را فراهم می کنند.

محمد اسلامی استاندار مازندران شنبه هفته جاری به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی معرفی شد.