ارسطو قادری فرماندار میاندرود عصر یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت روز قدس میاندرود، اتحاد و همدلی را یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر جامعه عنوان کرد و افزود: وظیفه همه ما است تا مردم را برای اتحاد بیشتر به وسط میدان بیاوریم و مبلغ این حرکت عظیم باشیم فرماندار میاندرود خواستار حضور گسترده مردم […]

ارسطو قادری فرماندار میاندرود عصر یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت روز قدس میاندرود، اتحاد و همدلی را یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر جامعه عنوان کرد و افزود: وظیفه همه ما است تا مردم را برای اتحاد بیشتر به وسط میدان بیاوریم و مبلغ این حرکت عظیم باشیم

ارسطو قادری

ارسطو قادری

فرماندار میاندرود خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس شد و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها همچون خاری در چشمان دشمنان اسلام است.

به گزارش شرق پرس,فرماندار میاندرود عصر یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت روز قدس میاندرود، اتحاد و همدلی را یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر جامعه عنوان کرد و افزود: وظیفه همه ما است تا مردم را برای اتحاد بیشتر به وسط میدان بیاوریم و مبلغ این حرکت عظیم باشیم .

وی روز قدس را یکی از بزرگترین یادگاران امام راحل دانست و بیان کرد: این روزبزرگ نشانگر وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان است.

فرماندار میاندرود با بیان اینکه حضور همیشه مردم در صحنه موجب برقراری امنیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: تا به امروز با این روند و با رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کردیم.

قادری با تاکید برهمکاری و حمایت کلیه دستگاه های اجرایی میاندرود در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس افزود: ضروری است تا در راستای این حرکت عظیم تمام توان خود را بکار بندیم و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

آیین راهپیمایی روز قدس ۱۱ صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در میاندرود از مسیر شهرداری سورک – بلوار امام خمینی(ره) به سوی مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار خواهد شد./ایرنا