مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر نکا ، با انجام تحقيقات گسترده و بررسي ميداني های میدانی، موفق به شناسايي و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر شدند.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با بیش از 16 کیلو تریاک در نکا

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران)  به نقل از پایگاه خبری پلیس, فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۶ کیلو ۶۰۰گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

 

 سرهنگ”هادی نصیری”،درتشریح جزئیات این خبر، گفت : در پی کسب خبری مبنی بر تهیه وتوزیع انواع مواد مخدر توسط عاملان افیونی در شهرستان “نکا” موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، با انجام تحقیقات گسترده و بررسی میدانی های میدانی،موفق به شناسایی محل تردد این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضائی، متهم طی عملیات موفقیت آمیز پلیسی در حالی که با خودرو نیسان شخصی قصد جابجایی مواد مخدر را داشت دستگیر شد.

 

وی در ادامه اظهار داشت : در بررسی نهایی از خودروی متهم ۱۶ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در داخل زاپاس خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

 

سرهنگ “نصیری” در پایان با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر حد و مرز ندارد و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.