این افراد رئیس قسمت عمرانی و کارمند فرمانداری، دو نفر دهیار و رئیس و کانون نظام فنی روستایی و... که بعلت صدور پروانه‌های ساختمانی جعلی دستگیر شدند

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران،حجت‌الاسلام محمد علی تقوی‌فرد اظهار داشت: با توجه به گزارش مراجع اطلاعاتی شهرستان، ۹ تن از متهمانی که به اتهام مشارکت در صدور پروانه‌های ساختمانی در اراضی زراعی و خارج از بافت روستایی و تحصیل مال از طریق نامشروع  اقدام کرده شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان فوق‌الذکر که رئیس قسمت عمرانی و کارمند فرمانداری، دو نفر دهیار و رئیس و کانون نظام فنی روستایی و سه تن از کارشناسان به‌عنوان مهندس ناظر هستند در هفته اخیر دستگیر و با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند که برخی از آنها با صدور قرار قبولی وثیقه آزاد هستند.

تقوی‌فرد همچنین از دستگیری یکی از اشرار باسابقه منطقه فریدونکنار خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان این شرور با سابقه را در منطقه فریدونکنار دستگیر و به اتهام نگهداری یک قبضه سلاح جنگی و حمل و نگهداری ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک و نگهداری ۱۱۰ لیتر مشروبات الکلی داخلی و خارجی با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: نامبرده در امر قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر بصورت شبکه ای و باندی اقدام داشته و در این پرونده متهم جهت ادامه تحقیقات و شناسایی مرتبطان و عوامل احتمالی در قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر به اداره اطلاعات و پلیس مواد مخدر معرفی شد.