فرماند میاندورود با اشاره به وجود مشکلات در برخی از نقاط شهرستان افزود: در برخی نقاط مشکلاتی وجود دارد که با مشاهده آنها بغض مرا فرا گرفته است.

 

ارسطو قادری فرماندار میاندرود

 

 

فرماندار میاندرود با بیان اینکه این شهرستان در کنار مرکز استان بوده است گفت: با هر دیدگاه و جناحی که دارید به ما بگویید که در میاندرود چه مشکلاتی وجود دارد تا پیگیر رفع آن باشیم.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، ارسطو قادری در جمع مردم روستای اسرم میاندرود با بیان اینکه باید عادت کنیم مردم در کنار مسئولان و مسئولان دوشادوش مردم مشکلات را بررسی و رفع کنند اظهار کرد: حتی اگر مردم فریاد بزنند و آبروی مسئولی بریزد بازهم این را وظیفه خود می‎دانیم تا در بین مردم به مشکلات آنها پاسخ دهیم.

 

 

وی با تشکر از مسئولان ادارات میاندرود برای حضور در بین مردم آن هم خارج از وقت اداری، انتقاد از مدیران در میاندرود را انتقاد از خودش دانست و افزود: به مردم نیز حق می‏دهم چون حتما حقی از آنها ضایع شده که با صدای بلند انتقاد می‎کنند.

 

 

قادری با بیان اینکه به همه مردم اعلام می‏کنم که درب فرمانداری به روی آنها باز است بیان داشت: اینجا همه کارگر هستیم و اربابی نداریم و درک این مطلب حلال مشکلات است.

 

 

این مسئول با اشاره به وجود مشکلات در برخی از نقاط شهرستان افزود: در برخی نقاط مشکلاتی وجود دارد که با مشاهده آنها بغض مرا فرا گرفته است.

 

 

فرماندار میاندرود مسئولان را نیازمند به راهنمایی و کمک مردم دانست و خاطرنشان کرد: به همه شما قول داده‎ام که به خانه همه بیایم و این برنامه من در حال آغاز و انجام است.

 

 

وی با تاکید بر استفاده از خرد جمعی در پیشبرد توسعه شهرستان اظهار داشت: با هر دیدگاه و جناحی که دارید به ما بگویید که در میاندرود چه مشکلاتی وجود دارد تا پیگیر رفع آن باشیم.

 

 

قادری فریادهای روستاییان را برحق دانست و افزود: مایلم تا آخرین حرف‎های خود را در این مکان بزنید.

 

 

وی با بیان اینکه اجازه نمی‏دهم مدیران با احساسات مردم بازی کنند و قول بی‌عمل به آنها بدهند، تاکید کرد: نباید از این نکته غافل شد که در جنگ و مشاجره هیچ سودی نیست و دولت نیز دولت تدبیر است.

 

 

قادری با اشاره به تغییرات انجام شده توسط مردم در زمان انتخابات در سطح کلان مدیریت کشور این مساله را با حمایت مردم ممکن دانست.

 

 

این مسئول با بیان اینکه اجازه نمی‎دهم پولی از بخشی به بخش دیگر برود خطاب به مردم گفت: فریادها را بر سر من بزنید و اگر من به عنوان یک مدیر تحمل نداشته باشم به درد نمی‌خورم تنها قولی که می‏دهم این است که حق شما را در همه زمینه‏های آبادانی منطقه پیگیری کنم.

 

 

فرماندار میاندرود با بیان اینکه میاندرود در کنار مرکز استان بوده است اما حق مردم ادا نشده است اظهار داشت: پیگیری حقوق خوب است اما باید با برخی قواعد و اصول آن را پیگیری کرد.

 

 

قادری در پایان با اشاره به درپیش بودن دهه مبارک فجر یادآور شد: حضور مردم در  راهپیمایی ۲۲ بهمن ترس دشمن را در پی دارد و این لازمه کشور است.

فارس