درگیری بر سرِ زمین بین شهرک قصر دریا و اردوگاه نیروی هوایی بیشه کلا فریدونکنار منجر به تیراندازی شد که گفته می شود 2 نفر از اهالی منطقه جان باختند

شرق پرس : در پی انتشار خبرهایی مبنی بر درگیری روستاییان و ماموران اردوگاه نیرو هوایی در فریدونکنار فیلمی منتسب به این حادثه نیز منتشر شده است.

شنیده ها حاکی از آن است درگیری اراضی نیروی هوایی و شهرک قصر دریا بیشه کلا جان ۲ نفر را گرفت و ۴ زخمی را روانه بیمارستان کرد .

تابناک نوشت؛ به دلیل اجراء احکام رای دادگستری نسبت به اجرا حق شهرک قصر دریا ، نیروی هوای از اجرا حکم ممانعت کرده و با هماهنگی های قبلی به سمت ماموران و صاحب اراضی شهرک قصر دریا تیراندازی کردند که متأسفانه تعدادی از کارگران شهرک قصر دریا که جهت تماشا در آن قسمت حضور داشتند نا خواسته مورد اثابت گلوله قرار گرفتند که متاسفانه دو نفر از آنها که اهل فریدونکنار بودند، جان سپردند و ۴ نفر راهی بیمارستان شدند.

شنیده ها حاکی از آن است این درگیری به دلیل اختلاف مردم و نیروهوایی بر سر زمین بوده است.

فارس نیز نوشت؛  عده‌ای از اجیر شدگان یک زمین خوار معروف سرخ رودی طبق یک برنامه از پیش تعیین شده با در دست داشتن انواع سلاح سرد به حریم پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محمود آباد تعرض و با پرسنل این پادگان درگیر شدند که منجر به ضرب و شتم و زخمی شدن تعدادی از کارکنان و سربازان ارتش شد

 

گفته می شود استاندار مازندران برای پیگیری موضوع به فریدونکنار رفت.

معاون سیاسی امنیتی نخستین موضع گیری رسمی درباره درگیری در نیروی هوایی فریدونکنار را اعلام کرد

 

معاون سیاسی امنیتی نخستین موضع گیری رسمی درباره درگیری در نیروی هوایی فریدونکنار را اعلام کرد

 

توضیحات معاون سیاسی امنیتی مازندران در خصوص اتفاق امروز در محمودآباد:

اتفاق امروز در محمودآباد اقدام سیاسی نبود و تنها در پی اجرای حکم قضایی اتفاق افتاد.

حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تنش امروز در منطقه بیشه کلا محمودآباد اقدام سیاسی نبود و در پی اجرای حکم قضایی اتفاق افتاده بود.

او با بیان اینکه در این حادثه دو نفر کشته و ۴ نفر زخمی شدند، افزود: مجموعه خاطیان این حادثه شناسایی ، دستگیر و به مراجع قانونی تحویل شدند.

حسن نژاد با بیان اینکه بلافاصله بعد از این حادثه جلسه شورای تامین شهرستان و استان برگزار شد، گفت:شورای تامین این اقدام را تقبیح و با خانواده افراد داغدار و جان باختنه ابراز همدردی می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: شورای تامین موضوع را با جدیت پیگیری و با عوامل این واتفاق برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

 

او با بیان اینکه این اتفاق هیچ مساله سیاسی و زمین خواری نبود و در راستای اجرای حکم قضایی اتفاق افتاد بود ابراز امیدواری کرد با صبورذی خانواده و تعمق دستگاه های زیربط دارند در اولین فرصت جمع بندی لازم را داشته باشیم و با عوامل آن برخورد کنیم.

 

درگیری نظامیان نیروی هوایی با مردم فریدونکنار کشته و زخمی