نوربخش مدیرعامل تامین اجتماعی کشور و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون وی عصر امروز (پنجشنبه) در حادثه رانندگی در استان گلستان و نزدیک کردکوی, درگذشتند

شرق پرس: در جریان سفر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه به استان گلستان, خودرو حامل برخی مسئولان کشوری دچار سانحه شد و دو مقام عالی رتبه تامین اجتماعی کشور درگذشتند.

خودرو حامل سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان عصر امروز در استان گلستان دچار حادثه شد.

در این سانحه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان خود را از دست دادند.

این تصادف در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان و در بریدگی شصت‎کلا _ کیلومتر ۵ محور کردکوی به گرگان ) اتفاق افتاده است که یک تانکر سوخت با خودرو تویوتا لندکروز حامل مسئولان برخورد کرد.

پزشکان بیمارستان جرجانی گرگان در پی این حادثه گفتند؛ این مصدومان دچار ترومای شدید و خونریزی داخلی شده بودند، لذا درمان‌های پزشکان در اتاق عمل به مدت ۲ ساعت به نتیجه نرسید و هر دو مصدوم فوت کردند.

بر اساس این گزارش پزشکان در حال بررسی وضعیت خلیل حنیف مدیرکل امور استان‌های وزارت کار که در این سانحه مصدوم شده بود هستند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز در اینباره گفت:  ساعتی قبل یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز با کامیون حامل سوخت در استان گلستان تصادف کرد که تصادف پنج مصدوم بر جای گذاشت. دو تن از مصدومان به‌صورت سرپایی درمان شدند و سه تن دیگر که از همراهان مسوولان وزارت رفاه بودند به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان انتقال یافتند.

 

تصویر محمدتقی نوربخش، رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون وی

تصویر محمدتقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون وی