حسین بیدمشکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زورگیر معتادی که با دادن خوراکی به دختر بچه‌ها آنها را به نقطه‌ای خلوت کشانده و اقدام به سرقت طلای آنها می‌کرد در مشهد دستگیر شد. شرق پرس:  رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی اعلام شکایت خانواده چند دختر بچه مبنی بر اینکه فردی با […]

 

حسین بیدمشکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زورگیر معتادی که با دادن خوراکی به دختر بچه‌ها آنها را به نقطه‌ای خلوت کشانده و اقدام به سرقت طلای آنها می‌کرد در مشهد دستگیر شد.

شرق پرس:  رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی اعلام شکایت خانواده چند دختر بچه مبنی بر اینکه فردی با ترفند دادن خوراکی، فرزندان آنها را به نقطه‌ای خلوت کشانده و طلای کودکان را با توسل به زور و در حالتی خشن به سرقت می‌برد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت موضوع تیمی زبده از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های به عنف با همکاری افسران آگاهی کلانتری گلشهر تحقیقات خود را آغاز کردند و با شناسایی نقاط جغرافیایی جرم که در منطقه گلشهر مشهد بود تیم‌های گشت نامحسوس پلیس ماموریت یافتند به صورت پوششی عامل این سرقت‌های خشن را شناسایی و دستگیر کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از چند ساعت کنترل و مراقبت نامحسوس، متهم پرونده که جوانی ۲۶ ساله و از معتادان پر خطر است را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند و متهم که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی دارد در اعترافاتی صریح گفت که برای تامین هزینه مواد مخدر خود با پرسه زدن در کوچه‌ها و شناسایی دختر بچه‌هایی که تنها در حال بازی بودن نزدیک شده و در یک لحظه گوشواره و النگوهای آنان را سرقت کرده است.
 
بیدمشکی با بیان اینکه تاکنون خانواده شش کودک از این متهم اعلام شکایت کرده‌اند, گفت: با توجه به احتمال افزایش سرقت‌های انجام شده توسط این متهم، شهروندانی که کودکانشان به این شیوه مورد سرقت واقع شده‌اند هرچه سریع‌تر برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کنند.
 
وی تاکید کرد: متاسفانه بی توجهی شهروندان در رعایت نکات هشداری و مراقبت از کودکان، فرصت سوءاستفاده را برای مجرمان فراهم کرده و سبب بروز چنین جرایمی می‌شود.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و نزدیک شدن به فصل تعطیلات تابستانی از والدین انتظار داریم مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته و آنها را برای بازی و یا حتی خرید به تنهایی از منزل بیرون نفرستند.

 

/انتهای خبر