دارابی افزود: در رقابت های سال گذشته و در اولین تجربه برگزاری این مسابقات ، حدود 30 نفر شرکت کردند که انتظار داریم در رقابت های امسال تعداد ورزشکارانی که بخت خود را برای کسب عنوان قوی ترین مرد گلوگاه امتحان می کنند افزایش یابد .

ghavitarinرییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه گفت : دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان با هدف معرفی قدرتمندترین مردان گلوگاه برگزار می شود .

به گزارش شرق پرس, محمدرضا دارابی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : این مسابقات در چهار بخش جابه جایی کیسه های شن و ماسه ، جابه جایی لاستیک تراکتور ، طناب کشی و کشیدن مینی بوس برگزار می شود و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد .

وی بیان کرد : در رقابت های سال گذشته و در اولین تجربه برگزاری این مسابقات ، حدود ۳۰ نفر شرکت کردند که انتظار داریم در رقابت های امسال تعداد ورزشکارانی که بخت خود را برای کسب عنوان قوی ترین مرد گلوگاه امتحان می کنند افزایش یابد .

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه افزود : این مسابقات یک روزه در ساحل دریای آرام این شهر برگزار می شود و همانند سال گذشته حضور مسافران و گردشگران نیز در این رقابت ها به عنوان ورزشکار ، آزاد است .

دارابی استفاده از ظرفیت فراوان ساحل دریای این شهر برای جذب بیشتر گردشگر و توسعه هر چه بهتر ورزش های آبی ضروری دانست و گفت : یکی از مزیت های ساحل دریای گلوگاه ، داشتن ساحل صاف و عمق کم است که نتیجه آن غرق نشدن هیچ شناگری در آن است.