دامادی افزود: ساری از بهترین فرودگاه های کشور بوده و باید پروازهای داخلی و خارجی در این فرودگاه افزایش یابد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه پروازهای خارجی در فرودگاه های استان، گفت: پرواز مستقیم ساری – دبی به زودی در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری ایجاد می شود.

شرق پرس: محمد دامادی در حاشیه بازدید از غرفه تسنیم در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران در گفت و گو با تسنیم اظهار کرد: رسانه های قدرتمند استان در نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: نقش رسانه ها در استان بسیار پررنگ بوده و تنها مسئله این است که رسانه ها باید از رپرتاژمداری بکاهند تا آزادی قلم در حوزه رسانه ارتقا یابد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه اعتبارات ملی به بخش عمران مازندران ضعیف است، تصریح کرد: می طلبد مسئولان ملی توجه بیشتری در حوزه عمرانی به استان داشته باشند.

دامادی با بیان اینکه در ایام تعطیلات مردم بسیاری از اقصی نقاط کشور به استان سفر می کنند، افزود: در این ایام راه های استان مسدود می شود و مسئولان ملی باید در این زمینه توجه ویژه صورت دهند.

وی افزود: نمایندگان و مسئولان برای اعتبارات عمرانی و راه های استان باید با مسئولان ملی چانه بزنند چون مازندران در رده های متوسط از حیث اعتبار در پروژه های عمرانی است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  پیگیر توسعه فرودگاه های استان هستم، افزود: در آینده نزدیک پرواز مستقیم دبی از فرودگاه ساری راه اندازی و پرواز بحرین نیز راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: در نشست با رئیس سازمان میراث فرهنگی و مدیر ماهان مقرر  شد تعداد پروازهای داخلی فرودگاه های استان به مشهد مقدس افزایش یابد.

دامادی افزود: ساری از بهترین فرودگاه های کشور بوده و باید پروازهای داخلی و خارجی در این فرودگاه افزایش یابد.

دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها مازندران، عصر امروز به کار خود پایان می دهد.