جواد واحدی فرماندار ساری با اشاره به اینکه بارش باران در تمام نقاط شهرستان گزارش نشده است، گفت: خسارت سیل در ساری بی سابقه بوده است.

 

سیل ساری

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جواد واحدی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان اظهار کرد: به دلیل آبگرفتگی یک زمین  زراعی در سمسکنده و فشار آب سبب تخریب دیوار یک کارگاه تولید آلومینیوم شد و بر اثر این حادثه، دو نفر به دلیل ریزش آوار جان خود را از دست دادند.

 

 

وی افزود: بارندگی در تمام نقاط شهرستان ساری گزارش شده و  این بارش‌ ها شدید بوده که سبب آبگرفتگی معابر در بسیاری ازشهرها و  روستاهای شهرستان شده است

 

 

واحدی بیان کرد: در بخش های  مرکزی، چهاردانگه، کلیجانرستاق آبگرفتگی شدید گزارش شده که اعضای ستاد بحران و نیروهای امدادی از ساعات اولیه وقوع حادثه با حضور گسترده در مناطق آسیب دیده نسبت به شناسایی و کمک به مردم سیل زده اقدام کردند.

 

 

فرماندار مرکز استان گفت: به‌دنبال این بارندگی‌ها، طبق گزارشات واصله تا این لحظه، زمین های زراعی حدود ۲۸ روستا در بخش چهاردانگه با مساحت ۸۰ هکتار تخریب و در بخش کلیجانرستاق حدود ۱۵۰ هکتار زمین کشاورزی تخریب شد.

 

 

وی بیان کرد: امدادرسانی به سیل‌ زدگان همچنان ادامه دارد و نیروهای امدادی با تمام امکانات در حال تلاش و کمک به سیل‌ زدگان هستند.

 

 

واحدی با اشاره به اینکه امداد رسانی لازم به این مناطق در حال انجام است، افزود: خسارت های وارده ناشی از آبگرفتگی و سیلاب درمنطقه  در دست بررسی است.