ناصر کیایی گفت: خرس قهوه‌ای باغ‌وحش بابلسر به منطقه سمسکنده ساری منتقل شد. به گزارش شرق پرس، رئیس محیط زیست بابلسر و فریدونکنار  در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به علت وضعیت نامناسب محل نگهداری خرس قهوه‌ای در باغ وحش بابلسر تصمیم گرفتیم این حیوان را به پناهگاه حیات‌وحش سمسکنده ساری منتقل کنیم. وی […]

 

 ناصر کیایی گفت: خرس قهوه‌ای باغ‌وحش بابلسر به منطقه سمسکنده ساری منتقل شد.

به گزارش شرق پرس، رئیس محیط زیست بابلسر و فریدونکنار  در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به علت وضعیت نامناسب محل نگهداری خرس قهوه‌ای در باغ وحش بابلسر تصمیم گرفتیم این حیوان را به پناهگاه حیات‌وحش سمسکنده ساری منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه برای نگهداری از حیوانات باید حداقل امکانات نگهداری را برای آن فراهم کرد، اذعان داشت: وقتی شرایط نگهداری خرس قهوه‌ای را در باغ وحش بابلسر نامناسب دیدیم تصمیم گرفتیم با همکاری اداره کل محیط زیست استان مازندران در جابه‌جایی این گونه جانوری اقدام کنیم.

رئیس محیط زیست بابلسر و فریدونکنار اضافه کرد: خرس قهوه‌ای باغ وحش بابلسر خرس ماده است و این خرس در دو سال قبل از باغ وحش رشت به صورت امانی به باغ‌وحش بابلسر منتقل شد.

کیایی با اشاره به اینکه محیط زیست حامی گونه‌های حیات‌وحش بوده و در صورت هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می‌کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این خرس به پناهگاه حیات‌وحش ساری منتقل تا تکلیف نهایی آن مشخص شود.

 

/انتهای خبر