قلی پور با اشاره باینکه سوء قصد به آیت الله سلیمانی طراحی شده بود افزود؛ ضارب در پی آیت الله سلیمانی بود تا وی را به شهادت برساند و با اطمینان و شناخت کامل اقدام به سوءقصد کرده است

شرق مازندران : مجتبی قلی پور در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آیت الله سلیمانی براثر سو قصد شهید شد، افزود: سوءقصد این عالم برجسته طراحی شده بود و ضارب درپی شهادت ایشان بوده است.

وی طرح برخی مسائل نظیر مشکل مالی ضارب و یا اختلاف شخصی را سناریوهای رسانه‌های معاند بیان کرد و گفت: ضارب در پی آیت الله سلیمانی بود تا وی را به شهادت برساند و با اطمینان و شناخت کامل اقدام به سوءقصد کرده است.

فرماندار بابلسر با اظهار اینکه آیت الله سلیمانی همواره گره گشای کارهای مردم بود، افزود: وی برای پرداخت پول کارگر و دریافت وجه به بانک مراجعه کرده بود و در لحظه آخر نیز در تماس تلفنی مشغول گره گشایی از کار یک فرد در سیستان و بلوچستان بود که شهید شد.

قلی پور با اشاره به خدمات آیت الله شهید سلیمانی وی را از جمله علمای در تراز برجسته معرفی کرد و گفت: راه اندازی دانشگاه مازندران از جمله خدمات برجسته وی به مردم استان بوده است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی ماه جاری براثر سو قصد در یکی از بانک‌های بابلسر به شهادت نائل آمد.