خداحافظی دراماتیک کمیل قاسمی که در 31 سالگی و با هدف حضور در المپیک آینده دوباره به میادین کشتی بازگشته بود صحنه های بیاد ماندنی را رقم زده بود

شرق پرس : کمیل قاسمی را با نقره المپیک می شناسیم. سنگین وزن محجوب و با اخلاق که سعی کرد باری دیگر در ۳۱ سالگی شانس خود را با هدف رسیدن به سکویی دیگر از المپیک آزمایش کند اما مقابل دو رقیب قدرتمند اما پهلوان و با اخلاق شکست خورد تا خداحافظی دراماتیکی با دنیای ورزش پهلوان ها داشته باشد.

کمیل کشتی مازندران که پس  از المپیک ۲۰۱۶ و کسب مدال نقره در ریودوژانیرو دیگر در هیچ مسابقه رسمی آسیایی و جهانی شرکت نکرده بود، روز گذشته پس از شکست مقابل یدالله محبی در دور اول مسابقات انتخابی تشک را بوسید و قصد خداحافظی داشت اما با اصرار مربیان و علاقه مندان، برای کشتی دوم مقابل پرویز هادی هم آماده شد. کشتی دوم اما برای قاسمی مقابل پرویز هادی، دلاور آذری که در سال های اخیر همواره رقیب جدی اش بود، بازهم با شکست همراه شد.

کمیل قاسمی پس از کشتی انتخابی دوم، تشک کشتی را بوسید تا خداحافظی خود را رسماً اعلام کند. این حرکت او  با تشویق ها و دلجویی های کم سابقه تماشاگران حاضر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی همراه شد.

در حالی که کمیل اشک می ریخت، پرویز هادی او را روی دوشش گرفت و دور افتخار زد. صحنه هایی که در کمتر میادین ورزشی دیده می شود.

کمیل قاسمی دلاور مرد سنگین وزن جویباری که با دو مدال برنز و نقره المپیک و یک نقره جهان یکی از پرافتخارترین کشتی گیران کشور محسوب می شود در روزی دراماتیک با تشک های کشتی خداحافظی کرد و وقتی  قهرمانی چنین پرآوازه خداحافظی می کند، باید غمگین و ناراحت شوی اما آنچه که روز گذشته این رقابت انتخابی را تحت تاثیر این پایان تلخ قرار داد، حرکت زیبای پرویز هادی بود.