مهندس نوری بمناسبت روز خبرنگار نوشت: روز شهادت شهید صارمی یادآور فرصتی است گران بها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند...

شرق پرس : مهندس سعید نوری مدیر عامل شرکت نکا چوب، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدی های منطقه شرق مازندران، با انتشار پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

 

متن پیام بشرح ذیل است:

بسمه تعالی

امروز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به تلاش پرچمداران وادی قلم و آگاهی است. آنان که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش‌اند.

 

خبرنگاران چشمان بیدار جامعه و جستجوگران بی طرف برای انعکاس آیینه وار واقعیت ها هستند که با رشد آگاهی مردم، باعث تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قله های دانش، علم و در نتیجه پیشرفت و سعادت بشر می شوند.

روز خبرنگار، روز شهادت شهید صارمی یادآور فرصتی است گران بها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.

اینجانب این روز شکوهمند را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های ارزشمند فعالان این حوزه قدردانی می نمایم. امید است همواره در راه خدمت به مردم پیروز و سربلند باشید.