حجت الاسلام پناهیان در همایش دلاوریم با بیان اینکه خط مقاومت منحصر به جناح خاص نیست افزود: ظریف راهی جز راه رزمندگانمان را نمی رود و به دنبال منافع ملی است مگر رئیس جمهور از مذاکرات برای چرخش چرخ کارخانه ها حرف نمی زد و این چیزی جز منافع ملت نیست. شرق پرس: حجت […]

 

حجت الاسلام پناهیان در همایش دلاوریم با بیان اینکه خط مقاومت منحصر به جناح خاص نیست افزود: ظریف راهی جز راه رزمندگانمان را نمی رود و به دنبال منافع ملی است مگر رئیس جمهور از مذاکرات برای چرخش چرخ کارخانه ها حرف نمی زد و این چیزی جز منافع ملت نیست.

شرق پرس: حجت الاسلام پناهیان در همایش دلاوریم که در لانه جاسوسی سابق برگزار شد با تاکید بر اینکه راه شهدا هیچ وقت پایان نمی پذیرد گفت: افراطیون امروز مسلح شدند که در مقابل خط مقاومت عمل کنند.

پناهیان با انتقاد از فضای رسانه ای ایجاد شده گفت: متاسفانه اخیرا فضای رسانه ای آلوده شده و زمانی که در میان مردم شعار مقاومت سر داده می شود این شعار را در جهت تضعیف رزمندگان خط مقدم می دانند در صورتی که این گونه نیست و این شعارها برای مقاومت است.

وی افزود: وزیر امورخارجه کشورمان راهی جز راه رزمندگانمان را نمی رود و به دنبال منافع ملی است مگر رئیس جمهور از مذاکرات برای چرخش چرخ کارخانه ها حرف نمی زد و این چیزی جز منافع ملت نیست.

پناهیان با تاکید بر اینکه شعار مقاومت تقویت کننده تیم مذاکره کننده هسته ای است گفت: ماموریت مذاکره کنندگان جز ماموریت رزمندگان فتح خرمشهر نیست. و این مقاومت در جهت تامین منافع ملی است.

وی با تاکید دوباره بر اینکه شعار مقاومت و همایش مقاومت در جهت پشتیبانی از رزمندگان است، گفت: مقاومت محدود به یک روش نیست این مقاومت چهره های مختلفی دارد و هر نوع شعار مقاومت تقویت کننده مذاکره کنندگان است.

وی افزود: اینکه مذاکره کنندگان ما اعلام می کنند ما نیامده ایم در مذاکرات مملکت خود را در معرض دشمن قرار دهیم این نشان از تقویت خط مقاومت است.