بالاخره با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته مسئولان ارشد استان و شخص استاندار محترم، سهمیه تیم لیگ یک مازندران حفظ شد و تیم در بابل ماند ...

شرق پرس : دوستی میگفت هرچقدر کابوس وحشتناک تر باشد، رهایی از آن دلچسب تر است.

خبر فروش تیم لیگ یکی خونه به خونه بابل به استانی دیگر آنقدر برای هواداران و علاقه مندان عاشق فوتبال در بابل و استان مازندران وحشتناک بود که می توان از آن بعنوان یک کابوس برای فوتبال دوستان یاد کرد.

اما ورود قاطع استاندار به موضوع و تاکید بر اینکه تیم باید در بابل بماند کمی هواداران این تیم پرماجرا و دوست داشتنی را دلگرم می کرد. هوادارانی که در سرما و گرما همپای تیم شهرشان و در سکوهای ورزشگاه هفت تیر لبخند زدند و اشک ریختند ولی هرگز مرگ ناگهانی تیم جوان شهر شان را نمی توانستند باور کنند.

خواست مردم بابل و استان مازندران از یک سو و جدیت و درایت مثال زدنی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از سویی دیگر، امیدها را برای نگه داشتن تیم در خانه زنده نگه داشت، تا اینکه خبر مسرت بخش بالاخره از اتاق مذاکرات بیرون آمد و  روز شنبه اعلام شد که سهمیه لیگ یکی استان مازندران اینبار با نام رایکا در بابل متولد شد و برای اعتبار فوتبال مازندران و بابل در لیگ خواهد جنگید.

حاج مجید متشکریم …

شاید نخستین شعار هواداران در نخستین بازی لیگ یک در ورزشگاه هفت تیر بابل باشد.

محمدرضا ییلاقی اشرفی – سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران