ارسطو قادری در جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان در ادارات، اظهار داشت: همه اقشار جامعه اعم از روستایی و شهری با هرشغل و تفکراتی که دارند، باید در ادارات و اجرای کارهای اداری مورد احترام مسئولان قرار گیرند.

 

ghaderi21

به گزارش شرق پرس, ارسطو قادری در جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان در ادارات، اظهار داشت: همه اقشار جامعه اعم از روستایی و  شهری با هرشغل و تفکراتی که دارند، باید در ادارات و اجرای کارهای اداری مورد احترام  مسئولان قرار گیرند.

 

 

 

وی با اشاره به اهمیت حفظ اتحاد و همبستگی بین مردم یک جامعه بیان کرد: مهم‌ترین عامل ترقی و پیشرفت در یک جامعه، اتحاد و همدلی میان مردم آن جامعه بوده که این موضوع  باید در حیطه شغلی و زندگی شخصی یک اصل  قرار گیرد.

 

 

فرماندار میاندرود تصریح کرد: نباید بگذاریم دشمنان از اختلاف نظرها و عقیده‌های ما سو استفاده کنند و باید همدل با همه مسئولان  در راه رفع موانع و مشکلات تلاش کنیم.

 

 

قادری از مدیران  ادارات خواست تا برپایی نماز اول وقت در ادارات را جدی بگیرند و در مراسم‌های استانی و ملی حضور باشکوه‌ تر داشته باشند.

 

 

وی از مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی خواست با نیازمندان و دردمندان جامعه همدردی و آنها را شناسایی کنند و برای کمک به  آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

قادری به موضوع انرژی‌ها نیز اشاره  کرد و گفت: باید تمهیداتی اندیشیده تا از اتلاف انرژی در ادارات جلوگیری شود.

 

 

وی گفت: از اعتبارات امسال، ۷۵ درصد اعتبارات در بحث تملک و دارایی ها اختصاص یافت و در از مدیران خواست  پیگیر اعتبارات خود در استان  باشند.

 

 

فرماندار میاندورود افزود: نباید یک ریال از این اعتبارات برگشت داده شود و هر مدیر  درحوزه فعالیت ها و با توجه به توانمندی‌های خود از این اعتبارات در جهت ارتقا شهرستان و استان قدم بردارد.

تسنیم