به نظر می آید با انتخاب یاسر فیروزی بعنوان شهردار بهشهر از یک سو و اعلام رای دیوان عدالت اداری درباره فرید صمدایی از سوی دیگر, روند انتخاب شهردار بهشهر پیچیده تر از قبل شده باشد...

به گزارش شرق پرس در حالی برخی منابع آگاه از اعلام رای دیوان عدالت ادارى درباره شهردار بهشهر خبر می دهند که شورای شهر بهشهر جلسه انتخاب شهردار جدید را برگزار کرد و یاسر فیروزی سرپرست شهرداری بهشهر را بعنوان شهردار بهشهر معرفی کرد.

پیش از این و در جلسه ۶ ماه پیش, شورای شهر بهشهر  فرید صمدایی را بعنوان شهردار انتخاب کرده بود اما با مخالفت استاندار و فرماندار سابق و عدم امضای حکم شهردار منتخب, این انتخاب بلاتکلیف مانده و کار به شکایت در دیوان عدالت اداری کشیده شد.

در این مدت نیز برخی از اعضای شورای شهر همچنان با تاکید بر قانونی بودن انتخاب فرید صمدایی بعنوان شهردار بهشهر, به شدت علیه دولتی های مخالف موضع می گرفتند, اما همزمان با اعلام رای دیوان عدالت اداری که ظاهراً به نفع صمدایی بود, شورای شهر بهشهر نیز تشکیل جلسه داد تا یاسر فیروزی بعنوان شهردار جدید بهشهر شناخته شود.

البته در این میان و در چند روز اخیر دکتر شاعری نماینده شهرستان های شرقی مازندران در موضع گیری آشکار علیه انتخاب فرید صمدایی بعنوان شهردار بهشهر گفت: فردی باید شهردار بهشهر شود که حداقل پیش از این شهردار یک شهر دو هزارنفری بوده باشد در حالی که می خواهند مدیریت یک شهر ۱۰۰ هزار نفری را به فردی بسپارند که تخصص مرتبط و تجربه مدیریتی ندارد و کارمند رسمی هیچ یک از ادارات و دستگاه ها نیست.

 

حال مشخص نیست که کدام مرجع حرف آخر را درباره شهردار قانونی خواهد زد و سئوال مهمی که بین شهروندان بزرگترین شهر شرق مازندران مطرح می شود اینست که آیا چند ماه بلاتکلیفی در شهرداری بهشهر به پایان خواهد رسید یا خیر؟