پس از اعلام مخالفت مدیرعامل ایرانخودرو با قرارداد جوادنکونام و تیم لیگ برتری پیکان, اکنون خبر می رسد وی به باشگاه نساجی قائمشهر بازگشت
به گزارش شرق پرس, پس از پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال, جواد نکونام سرمربی نساجی قائمشهر با انتشار نامه‌ای علام کرد قصد جدایی از نساجی دارد.
این رویداد اما با واکنش های مختلفی در سطح استان مازندران روبرو شد, تا جائیکه احمد حسین زادگان استاندار و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان, تشکیل جلسه ویژه دادند تا اگر مشکل مالی است, درصدد حل آن برآیند. اما جواد همچنان اصرار به رفتن کرد و چند روز بعد مشخص شد وی با امضای قراردادی به تیم لیگ برتری پیکان تهران پیوست.
از سویی گفته می شود یکی از نمایندگان استان مازندران نیز دست به کار شد و ضمن ارتباط با مسئولان ایرانخودرو از آنان خواست تا مقابل این انتقال بایستند.
مدیرعامل ایرانخودرو نیز با انتشار بیانیه ای با تاکید بر حمایت از تیم های شهرستانی, مخالفت خود را با این قرارداد اعلام کرد.
پس از آن صنیعی فر مالک باشگاه نساجی نیز خبر بازگشت نکونام به این تیم را تائید کرد و گفت : جواد نکونام برای اداره تیم در نیم فصل دوم به این تیم بازگشت و تمرینات با این تیم را آغاز خواهد کرد .

لازم به ذکر است؛ تیم نساجی در نیم فصل اول با ۳ برد , ۷ مساوی و ۵ باخت در رده دهم جدول قرار دارد.