به گزارش شرق پرس مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی مدیران دفاتر پیشخوان دولت در گلوگاه گفت: بزودی خدمات شرکت آبفا استان نیز در دفاتر خدمات پیشخوان ارائه می شود. وی توسعه دفاتر پیشخوان در نقاطی که فاقد دفتر هستند را از اولویت و وظایف کارگروه […]

به گزارش شرق پرس مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی مدیران دفاتر پیشخوان دولت در گلوگاه گفت: بزودی خدمات شرکت آبفا استان نیز در دفاتر خدمات پیشخوان ارائه می شود.

وی توسعه دفاتر پیشخوان در نقاطی که فاقد دفتر هستند را از اولویت و وظایف کارگروه برشمرد و گفت: کارگروه پیشخوان دولت در برخی خدمات در کشور برتر است.

 

وی با بیان اینکه کمیته نظارت و بازرسی بر عملکرد دستگاههای خدمات دهندهو  دفاتر پیشخوان نظارت دارند، بیان داشت: در صورت بروز تخلف، اقدامات قانونی برای رفع تخلف و برخوردهای لازم با متخلف انجام می شود.

 

قربانی، ارائه تذکر، اخطار کتبی، قطع سرویس و در نهایت لغو پروانه را از جمله اقدامات قانونی برای برخورد با تخلفات بیان کرد و گفت: واگذاری خدمات جدید به دفاتر پیشخوان دولت با در نظر گرفتن شرایطی انجام می شود.

 

دبیر کارگروه پیشخوان دولت در مازندران گفت: برخی تقاضاها درباره راه اندازی انجمن پیشخوان دولت روستایی فاقد وجاهت قانونی است زیرا همه دفاتر از مجموعه یک کانون هستند.

 

به گزارش مهر, مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران با اشاره به بند ۷ آیین نامه ایجاد و بهره برداری از دفاتر پیشخوان دولت،عنوان کرد: صدور مجوز پیشخوان از طریق اخذ مجوزهای لازم و ظرفیت سنجی و مصوبه کارگروه و با فراخوان عمومی صورت می گیرد.