در مجمع انتخابات هیات اسکواش، مجید جعفری با کسب ۸ رای از ۱۵ رای برای ۴ سال رئیس این هیات در مازندران شد

به گزارش شرق پرس، صبح امروز با حضور دکتر سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش، آقای باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان، مسعود رمضانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع اسکواش مازندران، انتخابات ریاست این هیات برگزار شد.

 

مجید جعفری و هادی حق پرست دو کاندید ریاست هیات اسکواش مازندران بودند که ابتدا به تشریح برنامه های خود پرداختند و پس از برگزاری انتخابات در دور اول هر کدام ۷ رای کسب کردند و یک رای نیز ممتنع بود.

 

پس از آن انتخابات به دور دوم کشیده شد و در دور دوم این مجید جعفری بود که با کسب ۸ رای در مقابل ۷ رای حق پرست توانست اعتماد اعضای مجمع را بدست آورد.

 

دکتر سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در این مجمع ضمن اشاره به جایگاه رو به توسعه این ورزش گفت : این حق استان مازندران نیست که در نیمه جدول ارزیابی قرار گیرد و انتظارمان اینست که مدیران ما تفکر جهادی داشته باشند و مدیر میدانی باشند.

 

وی با تاکید بر تعامل این هیات با نهادها و ارگان های ذیربط و تاثیرگذار افزود؛ توقع ما اینست که رئیس جدید این هیات در استان مازندران به زیر ساخت های مورد نیاز رشته ورزشی اسکواش توجه داشته باشد تا با همکاری آموزش و پرورش که اقیانوس عظیمی در کشف استعدادهای ورزشی است به سمت توسعه این رشته ورزشی گام برداریم.

 

سلیمانی نیروی انسانی مجرب را یکی از اصلی ترین ابزارهای تقویت و تبلیغ رشته های ورزشی نام برد و اظهار داشت؛ باورپذیر نیست که در استان مازندران مربی مطرح اسکواش نداشته باشیم و فدراسیون نیز در این زمینه کمک می کند تا بتوانیم شاهد حضور مربیان خوب اسکواش در مازندران باشیم.

 

رمضانی : اسکواش مازندران در جمع هیات های برتر کشور قرار گیرد

 

مسعود رمضانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این مجمع گفت : رشته اسکواش از رشته ورزشی مورد توجه استان مازندران است که فعالیت های خوبی هم در گذشته صورت گرفت که راهیابی ورزشکاران استان به اردوی تیم ملی نیز یکی از نشانه های پویایی اسکواش است.

وی ابراز امیدواری کرد مسیر توسعه اسکواش در استان ورزشی مازندران بهتر از گذشته شود تا شاهد شکوفایی بیش از پیش این رشته ورزشی باشیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه دغدغه های رئیس محترم فدراسیون اسکواش را قابل تامل دانست و گفت : استان مازندران در بسیاری از رشته های ورزشی جایگاه های اول تا سوم را در کشور دارد و امیدواریم آقای جعفری با تلاش و برنامه ریزی بتواند هیات اسکواش را نیز در بین هیات های ورزشی برتر کشور جای دهد.