وطن پور گفت: این جشنواره که با حضور برخی از شاعران برتر استان از شهر های (قائم شهر، ساری، نکا، بهشهر و گلوگاه) و همچنین تنی چند از اساتید دانشگاه ها در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد

 

moseghi-mahali16

جشنواره شعر و موسیقی محلی مازندرانی به میزبانی شهرستان گلوگاه برگزار می شود.

 

 

 

به گزارش شرق پرس, سید عیسی وطن پور  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه از برگزاری جشنواره شعر و موسیقی محلی مازندرانی در روز سه شنبه ۳۰ دی در این شهر خبر داد.

 

وی گفت: این جشنواره که با حضور برخی از شاعران برتر استان از شهر های (قائم شهر، ساری، نکا، بهشهر و گلوگاه) و همچنین تنی چند از اساتید دانشگاه ها در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد ،نوید ایامی خوش و هنری را برای هنرمندان شرق مازندران به همراه خواهد داشت.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه اذعان داشت: حضور اساتیدی چون استاد رحمت الله حسن پور، مهندس کاظمی، علی حسن نژاد و همچنین تنی چند از اساتید ادبیات دانشگاه های شرق مازندران در این جشنواره هنری، نشان از علاقه و اهمیت شعر و موسیقی مازندرانی بویژه در شرق مازندران دارد.

 

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: در این مراسم تنی چند از هنرمندان موسیقی با اجرای موسیقی مازندرانی به ایفای هنر خواهند پرداخت.

 

وطن پور همچنین از تمامی هنرمندان و شاعران شهرستان گلوگاه در این مراسم هنری دعوت نمود تا هم با حضور پررنگ و هم با قرائت شعر و اجرای موسیقی میزبانی خوب برای شاعران استان باشند.

 ایرنا