یکی از تماشاگران حاضر در سالن سید رسول حسینی ساری که به ظاهر از دوستان یکی از بازیکنان تیم ارومیه هم بود با تماشاگر ساروی حاضر در سالن درگیر شد و این بازیکن در این درگیری که ارتباطی به زمین بازی نداشته، دخالت می کند...

جزئیات ناتمام ماندن دیدار عمران ساری و شهرداری ارومیه

 

شرق پرس( شرق مازندران): سرمربی عمران شهرداری ساری به دلیل آنچه که نیمه کاره گذاشتن بازی تیمش با شهرداری ارومیه درسالن سید رسول حسینی ساری این شهر انتقاد کرد.

بهزاد محمودی شامگاه چهارشنبه پس از نیمه کاره ماندن بازی تیمش با شهرداری ارومیه در هفته آخر لیگ برتر والیبال در شهر ساری گفت که بازیکنان ارومیه خودشان با تماشاگران ما درگیری ایجاد کردند و خودشان هم به دستور سرپرست تیم زمین بازی را ترک و حاضر به ادامه بازی در سه ست بعدی نبودند.

وی افزود : یکی از تماشاگران حاضر در سالن سید رسول حسینی ساری که به ظاهر از دوستان یکی از بازیکنان تیم ارومیه هم بود با تماشاگر ساروی حاضر در سالن درگیر شد و این بازیکن در این درگیری که ارتباطی به زمین بازی نداشته، دخالت می کند.

محمودی گفت : سرپرست تیم ارومیه هم به این بهانه که تیمشان دیگر در زمین امنیت ندارند؛ بازیکنانش را به رختکن هدایت کرد و با وجود اصرار ناظر فدراسیون حاضر به برگشت نشدند و بازی نیمه کاره تمام شد.

هفته بیست و دوم رقابت های والیبال لیگ برتر با انجام دیدار بین دو تیم عمران شهرداری ساری و شهرداری ارومیه در ساری جریان داشت که این بازی با وجود انجام دو ست به دلیل قهر تیم مهمان نیمه کاره خاتمه یافت.

در ۲ ست از بازی انجام شده در ست اول شهرداری ساری با نتیجه ۲۵-۲۳ و در ست دوم با همین نتیجه شهرداری ارومیه پیروز شد.

سرمربی عمران شهرداری ساری افزود : ناظر فدراسیون در این دیدار نیمه کاره ماندن بازی را به فدراسیون اعلام کرده و باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی برای اعلان نتیجه این بازی باشیم.

محمودی اظهار داشت : نتیجه این دیدار برای تیم ارومیه ای تاثیری نداشته و صعودشان برای پلی آف قطعی شد و برد این دیدار برای ما تا حد زیادی سرنوشت ساز بود و در صورت باخت کاله در برابر هاوش در روز جاری و یا شهرداری تبریز در هفته آینده در برابر این تیم می تواند شهرداری ساری را به مرحله بعدی ببرد.

شهرداری ساری از ۲۲ بازی رقابت ها لیگ برتر والیبال با ۹ برد و ۱۲ باخت با کسب ۲۶ امتیاز هم اکنون در رده هشتم قرار دارد.

به گزارش ایرنا, رقابت های پلی آف با حضور هشت تیم به صورت جذفی برای انتخاب قهرمان لیگ برتر والیبال و نماینده والیبال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا از هفته سوم بهمن ماه شروع می شود.