انتشار صحنه هایی خشونت بار از حمله اراذل و اوباش به خودروهای پارک شده مقابل یک رستوران، موجب ایجاد فضای رعب و وحشت شده که در پی آن پلیس مازندران از شناسایی افراد حمله کننده به این رستوران خبر داد

بر اساس گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، پس از انتشار فیلم عوامل تخریب شیشه خودروها در سرخرود مازندران، فرماندهی انتظامی محمودآباد، گفته که، این موضوع مربوط به اختلاف متصدی رستوران با این افراد معلوم‌الحال بوده و به زودی این افراد شناسایی شده، دستگیر می‌شوند.

 

سرهنگ محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به انتشار کلیپ تخریب شیشه خودروها و ایجاد درگیری در یک رستوران در شبکه‌های اجتماعی، گفت: این موضوع مربوط به اختلاف بین متصدی یک واحد رستوران و عده ای افراد معلوم الحال بوده که عوامل آن شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: این افراد تحت تعقیب به زودی دستگیر و با هماهنگی قضائی برخورد مناسب قانونی نسبت به آنان اعمال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، از صبح امروز فیلمی از لحظه حمله به رستوران و خودروهای مردم در شهر سرخرود استان مازندران در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

در این فیلم چند نفر اراذل و اوباش با سلاح سرد و چوب‌ به ماشین‌ها حمله‌ور شده و شیشه خودروها را شکستند، همچنین به رستوران نیز آسیب جدی وارد کرده‌اند.