به گفته شاهدان، اعضاء کادر فنی و سرپرست تیم ستارگان ورامین آغاز کننده این درگیری در ساری بودند و بعد اعضاء دو تیم وارد درگیری شدند ...

شرق پرس : سومین دیدار تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین در مرحله حذفی و یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برای تعیین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی، از ساعت ۱۷ عصر در سالن سید رسول حسینی ساری و بدون حضور تماشاگران آغاز شد.

 

اما بازی دو تیم در حالی بدون تماشاگر آغاز شد که ۱۰ ثانیه بعد از شروع، به درگیری کشیده شده ومتوقف شد.

 

به گفته شاهدان، اعضاء کادر فنی و سرپرست تیم ستارگان ورامین آغاز کننده این درگیری بودند و بعد اعضاء دو تیم وارد درگیری شدند و در نهایت داوران ناچار شدند این دیدار را نیمه تمام اعلام کنند تا کمیته انضباطی درباره نتیجه این بازی اعلام نظر کند.

 

بازی اول در این مرحله در شهر ورامین با نتیجه ۳ بر ۱ به سود ورامینی ها به پایان رسید در حالیکه بازیکنان و کادر فنی تیم شهروند معتقد بودند تماشاگران و مسئولان تیم ستارگان ورامین به آنها فحاشی و سنگ پرانی کردند. اما در بازی دوم دو تیم در حالی که تیم شهروند با نتیجه ۵ بر ۰ از حریف خود جلو بود در اواسط نیمه دوم، تیم ستارگان به دلیل آنچه که شلوغی سالن و فحاشی تماشاگران اعلام کردند بازی را نیمه تمام رها کردند که کمیته انضباطی تماشاگران ساروی را از دیدن بازی سوم محروم کردند.

 

واکنش نمایندگان ساری به اتفاقات و حواشی مسابقات فوتسال شهروند ساری

 

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اظهار تأسف از تکرار حرکت غیرحرفه ای و غیراخلاقی تیم فوتسال ستارگان ورامین این رفتار را یک سناریوی از پیش تعیین شده دانست و گفت: در تماسی که با سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال داشتم هشدار دادم که یک نفر در تیم ورامین این سناریوها را می نویسد و چون می‌دانند حریف تیم ما نمی‌شوند با برنامه ریزی قبلی و حرکت هابب که حالا نخ نما شده بدنبال هوچی گری و عبور از این مرحله اند اما کور خواندند.

 

دامادی افزود: همه چیز از سالن ورامین شروع شد، همان سالنی که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری از حاشیه ها و جنجال‌های برنامه ریزی شده آن گفتند، به بازیکنان شهر من توهین شد، یک عده قلچماق آنها را زدند اما گوش کسی بدهکار نبود و چشم کسی ندید.

 

نماینده مردم ساری خاطر نشان کرد‌‌؛ فدراسیون فوتبال درخصوص بازی قبل در ساری به ناحق تماشاگران ما را از حضور در این بازی #محروم نمود و حالا سناریوی دعوا با صندلی های خالی را به راه انداختند.

 

محمد دامادی یادآور شد: تحت هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم تیم متخلف ورامین با احیانا موج سواری رسانه ای و اطهار نظرهای خلاف واقع بخواهد فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی را تحت تاتیر خود قرار دهد.

 

علی اصغر یوسف نژاد دیگر نماینده ساری پس از دریافت گزارش اتفاقات این دیدار از سوی نجاریان مدیرعامل باشگاه، طی تماس تلفنی با بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال،بر لزوم برخورد با رفتارخارج از اصول جوانمردانه و حرفه ای تیم ورامین تاکید کرد.وی همچنین خواستار بررسی خارج از نوبت و صدور رای عادلانه از سوی کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال شد.