به منظور حمایت از تنها نماینده کشتی آزاد مازندران در لیگ برتر کشتی ، جلسه ای با حضور استاندار مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس سازمان لیگ کشتی در استانداری برگزار شد ...

شرق مازندران مجتبی کولائیان : با حضور عبدالمهدی نصیرزاده  رئیس سازمان لیگ کشتی، حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان، عسکری محمدیان رئیس هیات کشتی مازندران و مرتضی قربانی مدیر باشگاه کشتی ستارگان در دفتر استاندار، درباره کیفیت و نحوه حضور تیم های کشتی مازندران در رقابت های لیگ برتر کشتی کشور گفتگو و تبادل نظر شد.

 

احمد حسین زادگان با اشاره به محدودیت های احتمالی برگزاری لیگ برتر کشتی در ماه‌های آینده گفت : گام نخست اینست که باید ببینیم کم و کیف برگزاری مسابقات چگونه است اما با اصل موضوع موافقم که کرونا نباید زندگی و ورزش را تعطیل کند. در هر صورت علیرغم همه مشکلات اما از حضور تیم های مازندرانی در رقابت های لیگ برتر کشتی به اندازه توان حمایت خواهیم کرد.

 

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت رشته ورزشی کشتی برای مردم مازندران افزود : باید کمک کنیم تا رونق دوباره به کشتی برگردد و در این مسیر برای حضور قدرتمندانه تیم های مازندرانی در لیگ تلاش خواهیم کرد.

 

احمد حسین زادگان در تکمیل صحبت هایش گفت : امروز به یک مدل برای حمایت از حضور قدرتمند نماینده کشتی مازندران رسیدیم و گرچه نمی توانیم بصورت مستقیم و از اعتبارات دولتی کمک کنیم اما کمک های جانبی را خواهیم داشت و معتقدم کیفیت حضور این تیم نیز متکی به عوامل متعددی ازجمله اداره کل ورزش و جوانان، هیات کشتی و خود تیم است .

 

عبدالمهدی نصیرزاده  رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی نیز در این نشست گفت : آقای حسین زادگان استاندار محترم مازندران از چهره های ورزشی و سابقه ریاست فدراسیون ورزشی را دارند و مطمئن هستیم که برای حمایت از توسعه ورزش کشتی حمایت خواهند کرد.

 

وی افزود؛ در سالهای گذشته تیم کشتی ستارگان نماینده استان مازندران در لیگ برتر کشتی بودند و امسال نیز در صورت برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد ، ستارگان تنها تیم استان مازندران در این رقابت ها خواهد بود که امیدواریم با حضور قدرتمندانه شاهد افزایش سطح و کیفیت این مسابقات مهم باشیم.

 

 

حمایت استاندار از حضور قدرتمندانه تیم های کشتی مازندران در لیگ برتر کشتی