این مقام مسئول درباره برخورد پلیس آمریکا با والیبالیست های ایرانی گفت : حتی از ما می‌پرسیدند چرا فلان عکس یا پیام را نوشته اید ...

شرق پرس : سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره نحوه برخورد پلیس شیکاگو آمریکا با اعضای تیم ملی والیبال ایران گفت : اعضای تیم را با اسکورت پلیس از سایر مسافران در فرودگاه جدا کردند و پرخاشگرانه با ما رفتار می‌کردند و هیچ توضیحی نمی‌دادند. در نهایت، ما را به قسمت کنترل پاسپورت بردند.

وی افزود؛ پس از دقایقی، به اتاق دیگری فراخوانده شدیم و از ما زندگی نامه، شماره تماس، محل خدمت سربازی خود و پدر و اینکه آیا در خانواده شما کسی کارمند یا مأمور دولت حضور دارد یا خیر، پرسیدند در ادامه نیز هشت نفر را جدا کردند و حتی موبایل‌ها و پسوردهایمان را گرفتند و تمام تصاویر و پیام‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی ما وجود داشت را کنترل کردند.
این مقام مسئول گفت : حتی از ما می‌پرسیدند چرا فلان عکس یا پیام را نوشته اید و می‌خواستند از محتوای آن اطلاع داشته باشند. فکر می‌کنم حدود ۲ ساعت موبایل‌هایمان را کنترل کردند.
سرپرست تیم ملی والیبال افزود؛ این ماجرا در روحیه تیم اثر بسیار بدی داشت. تیم ما همچون مجرمان نشسته بود و مابقی تیم‌ها از جلویمان رد می‌شدند. تقریباً همه ما از این مساله رنجیده ایم و هر روز تصویر آن جلوی چشم ما حاضر است.