دیدار تیم های ریشه دار و شمالی نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی با تمام حواشی به پایان رسید و شاگردان مسگرساروی توانستند مزد بازی خوب خود را دریافت کنند.

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) بازی دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی از سری مسابقات لیگ دسته اول «جام آزادگان» روز گذشته در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار شد و تیم نساجی توانست در یک بازی برتر تیم ملوان را با شکست راهی خانه کند.

 

جدا از اشتباهات محرز داوری که جو بازی را متشنج کرده بود، حمله محمد مایلی‌کهن، سرمربی پرحاشیه تیم ملوان به سمت مدیرعامل باشگاه نساجی و غش کردن وی بر حواشی این بازی افزود.

 

جزئیات بازی جنجالی 2 تیم ریشه دار شمال کشور+ تصاویر

 

وظیفه خود دانستم که از داور حمایت کنم

محمد مایلی‌کهن، بعد از بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه برد تیم نساجی را به مسگرساروی و مجموعه تیم تبریک می‌گویم، اظهار کرد: دو تیم بازی خوبی در زمین انجام دادند.

وی افزود: عادت ندارم به‌خاطر یک باخت زمین و زمان را بهم بدوزم بلکه به‌دنبال این هستم که جوانان این مملکت را کشف کنم چراکه معتقدم جوانان ما سوپرطلا هستند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تصریح کرد: در بازی امروز بازیکنان دو تیم با هم مشکلی نداشتند و این لیدرها و تماشاگران بودند که شروع به ناسزا گفتن کردند و با پرتاب اشیا به داخل زمین کار را برای دروازه‌بان تیم ملوان سخت کردند.

مایلی‌کهن با بیان اینکه قائم‌شهر قهرمانان و پهلوانان زیادی دارد و این رفتار در شأن تماشاگران این شهر نیست، اظهار کرد: تیم فوتبال نساجی مازندران مانند تیم ملوان ریشه‌دار و قدیمی است و باید تماشاگرانش هم این‌گونه باشند.

وی به درگیری خود با مدیرعامل باشگاه نساجی اشاره کرد و گفت: بعد از شنیدن سوت داور به سمتش رفتم تا به او خداقوت بگویم ولی دیدم این آقا (رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی) در حال اهانت به داور است و من هم وظیفه خود دانستم که از داور حمایت کنم.

این سرمربی از رمضانی به‌عنوان دلال فوتبال نام برد و افزود: این دلال در تیم‌های زیادی مدیرعامل و قائم‌مقام باشگاه شده و بیشتر از یک مربی و بازیکن تغییر تیم داده است.

 مایلی‌کهن به دخالت در هرکاری عادت دارد

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه مایلی‌کهن به دخالت در هرکاری عادت دارد، اظهار کرد: حواشی که بازی امروز داشت از سوی تیم و کادر فنی ما نبود و توانستیم در یک بازی برتر سه امتیاز شیرین بازی را به‌دست آوریم.

عبدالحمید رمضانی ادامه داد: من مانند همیشه در پایان بازی به سمت داور رفتم تا هم از او تشکر کنم و هم بگویم با مرور فیلم بازی امروز قضاوت خودش را مرور کند تا در آینده از آن استفاده کند و در همین حال بودم که یک آن محمد مایلی‌کهن به سمت من دوید و گفت چه کار می‌کنی و من هم وقتی فهمیدم قصد حمله به من را دارد از محل خارج شدم و به‌راستی نمی‌دانم این آقا واقعاً غش کرد یا خیر.

 

جزئیات بازی جنجالی 2 تیم ریشه دار شمال کشور+ تصاویر

جزئیات بازی جنجالی 2 تیم ریشه دار شمال کشور+ تصاویر

 

وی تصریح کرد: حتی مربیان تیم ملی هم از مایلی‌کهن در امان نیستند چراکه جنبه باخت ندارد و می‌خواست با این حاشیه‌سازی کم و کاستی‌های خود را بپوشاند.

رمضانی در پایان خطاب به سرمربی تیم ملوان گفت: سعه صدرت را بیشتر کن و به اعصابت مسلط باش در غیر این‌صورت نمی‌توانی به زمین مسابقه بیایی.

اظهارات مایکی کهن در جمع خبرنگاران

مایلی‌کهن در کنفرانس خبری خود از تماشاگران تیم نساجی که فهم و شور و اشتیاق‌شان در لیگ یک، الگوی خیلی از تیم‌های لیگ برتری است، به‌عنوان تماشاگران ناسزاگو نام برد و همین امر واکنش فوتبال‌دوستان مازندران را به‌دنبال داشت چراکه آنها معتقدند لیدرها و برخی از هواداران نساجی از شب قبل به استقبال ملوانی‌ها رفتند و به آنان خوش‌آمد گفتند.

آنها معتقدند که چشمان تیزبین و حاشیه‌ساز مایلی‌کهن تشویق چندهزار نفری ملوان توسط نساجی‌چی‌ها، اتحاد بین دو تیم، تونل افتخار برای هواداران ملوانی را ندید و با گلچین کردن تنها آن چیزی را دید که دلش خواست ببیند ولی حقیقت چیز دیگری است.

داستان حمله‌ور شدن مایلی‌کهن به مدیرعامل باشگاه نساجی در حمایت از داور مسابقه حکایت کاسه داغ‌تر از آش است که به تعبیر برخی‌ها در این بازی اتفاق افتاد.