شرق پرس : غلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ و پیش بیمارستانی بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه خبر اسیدپاشی مرد ۴۸ ساله به مرکز پیام اورژانس گزارش شده است، گفت: این مرد در حادثه اسیدپاشی از ناحیه صورت، دست، پشت و پا‌ها دچار مصدومیت شد. وی افزود: به گفته […]

شرق پرس : غلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ و پیش بیمارستانی بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه خبر اسیدپاشی مرد ۴۸ ساله به مرکز پیام اورژانس گزارش شده است، گفت: این مرد در حادثه اسیدپاشی از ناحیه صورت، دست، پشت و پا‌ها دچار مصدومیت شد.
وی افزود: به گفته شاهدان عینی این مرد در حال باز کردن مغازه بود که فرد اسیدپاش حدود ۵۵ ساله  ظرف پر از اسید را پس از یک تلاش ناموفق، به روی این مرد ریخت.
سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ و پیش بیمارستانی بابل گفت: مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال یافت.
غلام نیا روشن افزود: مصدوم این حادثه برای دریافت درمان‌های تخصصی به بیمارستان زارع ساری منتقل شد.

اسید پاشی روی مردی ۴۸ ساله در بابل/ضارب شناسایی شد

 

روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران اعلام کرد ، در ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه صبح روز گذشته در پی وقوع اسید پاشی در یکی از میادین شهر بابل، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ سریعا به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، مردی ۴۸ ساله به علت نامعلومی از سوی فردی ناشناس مورد حمله و اسید پاشی قرار گرفت.

مصدوم سریعا به مرکز درمانی منتقل شد و برابر اقدامات اطلاعاتی پلیس، ضارب که مردی ۶۰ ساله است شناسایی شد.

تلاش پلیس برای دستگیری وی و کشف علت و انگیزه این جنایت کماکان ادامه دارد.