رجبی گفت: در این حادثه انفجار گاز، چهار نفر از کارگران سیمان نکا که در محل حادثه در حال روشن کردن مشعل کوره بودند دچار آتش‌سوزی جزئی شدند.    به گزارش شرق پرس، فرماندار نکا در گفت‌وگو با فارس  در رابطه با چگونگی وقوع حادثه انفجار در شرکت سیمان نکا افزود: انفجار مهیبی در […]

 

رجبی گفت: در این حادثه انفجار گاز، چهار نفر از کارگران سیمان نکا که در محل حادثه در حال روشن کردن مشعل کوره بودند دچار آتش‌سوزی جزئی شدند.

 
 

به گزارش شرق پرس، فرماندار نکا در گفت‌وگو با فارس  در رابطه با چگونگی وقوع حادثه انفجار در شرکت سیمان نکا افزود: انفجار مهیبی در این کارخانه اتفاق نیفتاده و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و همه مصدومان حادثه در سلامتی کامل به سر می‌برند.

وی ادامه داد: در این حادثه چهار نفر از کارگران سیمان نکا که در محل حادثه در حال روشن کردن مشعل کوره بودند دچار آتش‌سوزی جزئی شدند.

فرماندار نکا در رابطه با وقوع این حادثه گفت: هنگام استارت‌زدن مشعل کوره کارگران ابتدا شیر گاز را باز و سپس آتش روشن کردند که این انباشت گاز در محیط موجب بروز انفجار و پرت شدن کارگران به گوشه‌ای از کارخانه شد.

رجبی بیان داشت: چهار نفر حادثه دیده در این انفجار به دلیل سوختگی بین پنج تا ۱۰ درصدی اکنون در بیمارستان به سر می‌برند که حال عمومی همه افراد خوب است و از این تعداد سه نفر در بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع ساری و یک نفر به دلیل شکستگی پا به دلیل پرتاب شدن شدت انفجار در بیمارستان شفا ساری بستری و تحت درمان است.

رجبی یادآور شد: ایمنی در محل کار نه تنها توسط کارفرما بلکه باید توسط کارگران نیز رعایت شود تا از صدمات بعدی به کارگران جلوگیری شود.

فرماندار نکا همچنین با اشاره به وقوع حوادث ناشی از بی‌دقتی و رعایت نکردن نکات ایمنی در مصرف گاز، خواستار رعایت این نکات از سوی شهروندان و کارگران در محیط کار شد.

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا در رابطه با چگونگی وقوع حادثه انفجار در شرکت سیمان نکا افزود: انفجار مهیبی در این کارخانه اتفاق نیفتاده و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و همه مصدومان حادثه در سلامتی کامل به سر می‌برند.

وی ادامه داد: در این حادثه چهار نفر از کارگران سیمان نکا که در محل حادثه در حال روشن کردن مشعل کوره بودند دچار آتش‌سوزی جزئی شدند.

فرماندار نکا در رابطه با وقوع این حادثه گفت: هنگام استارت‌زدن مشعل کوره کارگران ابتدا شیر گاز را باز و سپس آتش روشن کردند که این انباشت گاز در محیط موجب بروز انفجار و پرت شدن کارگران به گوشه‌ای از کارخانه شد.

رجبی بیان داشت: چهار نفر حادثه دیده در این انفجار به دلیل سوختگی بین پنج تا ۱۰ درصدی اکنون در بیمارستان به سر می‌برند که حال عمومی همه افراد خوب است و از این تعداد سه نفر در بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع ساری و یک نفر به دلیل شکستگی پا به دلیل پرتاب شدن شدت انفجار در بیمارستان شفا ساری بستری و تحت درمان است.

رجبی یادآور شد: ایمنی در محل کار نه تنها توسط کارفرما بلکه باید توسط کارگران نیز رعایت شود تا از صدمات بعدی به کارگران جلوگیری شود.

فرماندار نکا همچنین با اشاره به وقوع حوادث ناشی از بی‌دقتی و رعایت نکردن نکات ایمنی در مصرف گاز، خواستار رعایت این نکات از سوی شهروندان و کارگران در محیط کار شد.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930302000796#sthash.K89ckJDq.dpuf