سردار کوثری گفت: وقتی ماموران به بالای سر فرد مهاجم می رسند پس از بازرسی بدنی متوجه می شوند که او به چندین چاقو و قمه های بزرگ مسلح است.

جدیدترین خبر از ماجرای حمله فرد قمه به دست به نهاد رئیس جمهوری

 

شرق پرس: سردار کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) درباره حمله یک فرد با قمه به نهاد رئیس جمهوری در پاستور گفت: طبق تحقیقات اولیه، این فرد سیاسی نبود و وابستگی سیاسی ندارد.

 

وی گفت: روز دوشنبه گذشته فردی که کفن پوشیده و مسلح به قمه هم بوده به زور و با فریاد قصد ورود به نهاد ریاست جمهوری را داشته است . در مرحله اول ماموران به گمان این که او انتحاری است پاهای فرد مهاجم را هدف قرار می دهند و فرد مهاجم از دو پا مجروح می شود.

 

کوثری در گفتگو با منابع رسمی افزود؛ وقتی ماموران به بالای سر فرد مهاجم می رسند پس از بازرسی بدنی متوجه می شوند که او به چندین چاقو و قمه های بزرگ مسلح است.

 

این مقام امنیتی اظهار داشت؛ فرد مهاجم هم اکنون در بازداشت و در حال مداواست و به دلیل این که در حال مداواست امکان بازجویی دقیق پیش نیامده است .

 

سردار کوثری در پایان گفت:  فرد مهاجم کمتر از ۳۰ سال دارد. البته سلامت روانی فرد مهاجم هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت و همان طور که گفتم این ها نتایج تحقیقات اولیه است و قطعی نیست.