بحث جدا شدن میاندرود از ساری و نیز فرودگاه ساری نیز دوباره در این جلسه مطرح شد که رئیس شورای شهر ساری در این باره گفت: جدا کردن ساری از میاندورود خیانت بود، مردم میاندورود و ساری جزء هم هستند.

shamshirband54

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس، علیجان شمشیربند صبح شنبه در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان مازندران اظهار داشت: شورای شهر ساری در سال ۹۳ برای شهرداری ساری ۱۹۳ میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی کرده بود که این بودجه تا پایان سال جذب می‌شود و همه برنامه‌های شورا و شهرداری اجرایی شد.

 

وی تصریح کرد: در سال ۹۴ نیز مبلغ  ۴۳۰ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری ساری پیش‌بینی شد که ۷۵ درصد افزایش بودجه پیش‌بینی شد.

 

رئیس شورای شهر ساری بیان داشت: پروژه‌های در دست اقدام شهرداری ساری بیش از ۵۰۰ پروژه بود که ۲۵۰ پروژه اتمام شد و بقیه نیز در دست اقدام است.

 

وی بیان داشت: با ایجاد بزرگراه در کنار پارک و نیز افزایش فضای پارک برنامه داریم که همه امکانات خدماتی و رفاهی در این مرکز گردشگری شهرستان ساری جمع آوری کنیم.

 

 

این مسئول به اقدامات انجام شده برای اجرای پروژه شهربازی در شهرستان ساری اشاره کرد و ادامه داد: این پارک در نزدیکی پارک جنگلی شهید زارع احداث می‌شود.

 

این مسئول درباره عدم حضور خبرنگاران در جلسه شورای شهر متذکر شد: به دلیل برگزاری جلسات برای بودجه‌بندی جلسات علنی شورای شهر ساری تا حدودی محدود شده بود که پس از مشخص شدن تکلیف بودجه و مشکلی از بابت حضور خبرنگاران در جلسه شورا شهر وجود ندارد.

 

 بحث جدا شدن میاندرود از ساری و نیز فرودگاه ساری نیز دوباره در این جلسه مطرح شد که رئیس شورای شهر ساری در این باره گفت: جدا کردن ساری از میاندورود خیانت بود، مردم میاندورود و ساری جزء هم هستند.

 

وی ابراز داشت: میاندورود دروازه ورودی مازندران است آیا مشکلی از مردم مازندران حل می‌کند، چه مشکلاتی از میاندورود پس از شهرستان شدن رفع شد.

 

شمشیربند ادامه داد: من دلم برای مردم میاندورود می‌تپد، حرفم این بود که پس از شهرستان شدن میاندورود چه مشکلاتی از مردم این شهر رفع شد.

 

این مسئول درباره رفع مشکلات شهرستان ساری تصریح کرد: ساری مرکز استان است، با سایر شهرها باید متفاوت باشد، حضور مدیران در این شهرستان است، انتظار مردم و شهروندان از مدیران استانی این است که ساری را پیشانی استان ببینند.

 

رئیس شورای شهر ساری یادآور شد: مسئولان استانی به فکر توسعه شهر ساری باشند، همه مسئولان استانی باید در زیبا کردن شهر ساری دخیل باشند.

 

وی درباره خروج پادگان از شهرستان ساری گفت: خروج پادگان نظامی مصوبه مجلس بود، از زمان اعلام این مصوبه تاکنون خیلی از نمایندگان ابزار تبلیغاتی خودشان استفاده کردند و تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشد.

 

شمشیربند خاطرنشان کرد: این موضوع هنوز هم توسط برخی از نمایندگان نیز مطرح می‌شود و از زمان حضور عبوری به عنوان شهردار ساری جلسات متعددی با متولیان برگزار شد و این جلسات در حال پیگیری است که برای اجرای کردن این مصوبه نیاز به تامین اعتبار است.

 

این مسئول درباره میزان فضای سبز در شهرستان ساری اذعان داشت: برنامه‌ریزی برای افزایش فضای سبز در دستور کار قرار دارد که سرانه فضای سبز در ساری به سه متر رسید.