محمد دامادی گفت: مقدمات لازم برای تسریع در اتمام پل پنبه چوله میاندورود انجام و جاده گهرباران از طریق سازمان بنادر کشور تعریض خواهد شد...

جاده گهرباران تعریض می شود

 

به گزارش شرق پرس محمد دامادی در حاشیه نشست با معاونان وزیر راه و شهرسازی و بررسی وضعیت پروژه های عمرانی ساری از تردد هواپیمای جدید خریداری شده وزارت راه در فرودگاه ساری برای توسعه پروازها خبر داد و افزود: مقرر شد پرواز ساری – تهران به‌زودی به صورت روزانه رفت و برگشت انجام شود.

 

 

وی با اعلام اینکه ۱۶ میلیارد تومان برای تملک زمین‌های اطراف فرودگاه ساری برای توسعه اختصاص یافت، تصریح کرد: در نشست بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان به فرودگاه دشت ناز اختصاص یافت.

 

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون عمران و معاونان وزارت راه از پروژه‌های حوزه راهسازی استان، گفت: مقدمات لازم برای تسریع در اتمام پل پنبه چوله میاندورود انجام و جاده گهرباران از طریق سازمان بنادر کشور تعریض خواهد شد.

 

 

می از آغاز فعالیت عملیات چهاربانده کردن جاده گهرباران خبر داد و تصریح کرد: تعریض جاده ساری تاکام یکی از اصلی‌ترین مطالبات کمیسیون عمران شده است، همچنین مقرر شد فاز دو جاده ساری – تاکام تا دو هفته دیگر آغاز به کار کند و این در حالی است که پیمانکار فاز یک همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

 

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان وزیر راه و شهرسازی سه شنبه شب به مازندران سفر کردند و امروز از پروژه های عمرانی ساری بازدید می کنند.

 

 

 

 

 

مهر