دامادی در نطق مجلس با انتقاد از برخی مشکلات کشور که با آمدن و رفتن دولتها همچنان پابرجاست گفت : در دل هایشان آنقدر که مقام هست جایی برای مسئول نمانده است

به گزارش شرق پرس, محمد دامادی نماینده شهرستان های ساری و میاندورود در نطقی در صحن علنی مجلس گفت:  قرار ما با شما ملت این بود که اگر مقامی داریم مسئولیتش را هم در کنار آن داشته باشیم! اما اکنون مقامی مسئولیت وضعیت نابسامان فعلی کشور را بر عهده نمیگیرد! مقامی مسئولیت نابسامی بازار ارز, ویرانی کارخانه ها و بیکاری کارگران و ورزشکستی صندوق های بازنشستگی را برعهده نگرفت.

نماینده شهرستان های ساری و میاندورود با اشاره به وضعیت نامناسب برخی از راههای مازندران گفت: در همین حوزه بنده جاده های مرگبار گهرباران و ساری به تاکام سالهاست که جان افراد می گیرد و با آمدن و رفتن دولتها فرجامی نمی یابد.

دکتر دامادی افزود؛ دولت‌ها پی در پی می آیند امید می‌آفرینند اما سرخوردگی به بار می‌آورند چرا که در دلشان آنقدر که مقام هست دیگر جایی برای مسئول باقی نمانده است! اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدالی هم ندارد!

نماینده ساری و میاندورود در مجلس اظهار داشت: چهل سال اتکای کشور به نفت است و زمانیکه از تولید پوشک بچه همه عاجزیم جای خالی استقلال اقتصادی توی ذوق می زند. همه میدانیم وضعیت اقتصادی معلمان و کارگران خوب نیست اما دولت کاری نمیکند!. به راستی سرنوشت بودجه‌های هزاران میلیاردی در طول سالهای اخیر چه شده؟! که بحران های نظیر تغییرات اقلیمی, خشکسالی و زباله را حل نشده رها کرده است.

وی در کنایه ای به موضوع انتقال آب خزر به سمنان گفت: بی تدبیری هایی نظیر وعده های مصیبت بار وعده انتقال آب خزر که حیات زیست محیطی دریای خزر را به خطر می اندازد آقای روحانی شما رییس جمهور ایران هستید شما رییس جمهور قوم خود نیستید! بپرهیزید از حرفهای بی تدبیر و غیر حکیمانه. و اکنون از همه کنشگران می پرسم آیا معنای رای دادن به یک دولت همین سکوت مرگبار است؟

دکتر محمد دامادی در ادامه افزود؛ شما نبودید که تغییر لحظه ای نرخ ارز و بیکاری کارگران را در دولت قبل از خود به سخره گرفتید و وعده تدبیر داده بودید؟! لطفا هم حقوق نجومی بگیرید و هم بستگان خود را به پستهای حساس بگمارید! اما دیگر شعار ندهید، هرگز دروغ نگویید، فکر کنید و بعد سخن بگویید!