تلاش ها برای حفظ سهمیه ساری در لیگ برتر والیبال نتیجه نداد و مسئولان تیم والیبال سارویه ساری با ارسال نامه ای به هیات والیبال استان مازندران انصراف خود را از ادامه حضور در لیگ برتر والیبال اعلام کردند

تیم والیبال سارویه ساری از لیگ برتر انصراف داد

 

به گزارش شرق پرس علی رغم برخی تلاش ها و حتی تغییر نام و مدیریت تیم لیگ برتری والیبال ساری ولی ظاهرا مسئولان سارویه با ارسال نامه ای انصراف خود را از حضور در لیگ برتر والیبال اعلام کردند. مسئله ای که بیش هر چیز بار دیگر مدیریت ضعیف ورزشی را در مرکز استان مازندران به رخ کشید.

 

از متلاشی شدن فوتبال پر استعداد ساری در سالهای اخیر که با سقوط تیم دسته یکی صنعت ساری به دسته های پائین تر که بگذریم, مسائل بوجود آمده در کشتی و والیبال بعنوان دو ورزش دیگر پرطرفدار شهرستان ساری نشان داد که مدیران دولتی و بخش خصوصی که در ورزش استان و شهرستان ساری فعالیت می کنند, فاصله های زیادی با تیم داری حرفه ای دارند که البته امکانات ضعیف و عدم وجود بنگاه های اقتصادی مطرح در استان نیز مزید بر علت است.

 

میلاد تقوی در گفت‌وگو با فارس و با اشاره به اینکه مدیران سارویه صبح امروز با ارسال نامه‌ای به هیأت والیبال استان اعلام کردند که از لیگ برتر کناره‌گیری کردند، گفت: روز گذشته جلسه‌ای را با مسؤولان، کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال سارویه برگزار کردیم و هنوز به نتیجه نرسیدم.

 

وی با بیان اینکه تا آخرین ساعات امروز تلاش می‌کنیم تا امتیاز تیم در لیگ برتر حفظ شود، تصریح کرد: تا این لحظه به‌‌صورت رسمی سارویه انصراف خود را به فدراسیون اعلام نکرده است‌ و منتظر حمایت مالی هستیم.

 

رئیس هیأت والیبال مازندران با اعلام انصراف تیم سازمان عمران شهرداری ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقات، افزود: تیم والیبال سارویه مال شهر و استان‌مان است، اعضای شورا و اداره کل ورزش و جوانان استان به وعده‌های خود عمل نکردند و انتظار داریم به کمک تیم ساری بیایند.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه بازیکنان با این وضعیت حاضر نیستند بازی کنند، خاطرنشان کرد: با کناره‌گیری تیم سارویه از لیگ برتر امتیاز ساری به یک تیم لیگ یک داده می‌شود و سال آینده از ساری نماینده‌ای نداریم.

 

تقوی با بیان اینکه عملا حمایتی از سوی دستگاه ورزش استان نشدیم، گفت: با کناره‌گیری از لیگ برتر بازی هفته آینده مقابل کاشان را از دست می‌دهیم.